מחרתיים, יום ד', יתחיל תהליך הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית ובליכוד עדיין לא יודעים את ההרכב הסופי של הרשימה. הבוקר (שני) יתחילו בליכוד לספור מחדש את כל הקולות שניתנו בפרימריז לח"כ ציפי חוטובלי ולראש השב"כ לשעבר אבי דיכטר, כדי לקבוע מי יהיה במקום ה-20 ברשימה.

הספירה אמורה להמשך שעות ארוכות, אך כלל לא ברור האם היא תגיעה לסיומה משום שבשעות הצהריים מתכוונת חוטובלי לעתור לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עורך דינה אליעד שרגא, בדרישה לבטל את הספירה החוזרת ולהותיר אותה במקום ה-20 ברשימת הליכוד.
כזכור ועדת הבחירות של הליכוד קבעה לפני כשבועיים כי חוטובלי תוצב במקום ה-20 ואבי דיכטר במקום ה-26 ברשימת הליכוד לאחר שחוטובלי גברה עליו ב-39 קולות. דיכטר ערער לבית הדין של התנועה בראשות עו"ד מיכאל קליינר וזה הורה לספור את כל הקולות שקיבלו השניים מחדש, בשל הפרש הקולות הקטן ביניהם.

במקביל תערך היום ספירה חוזרת של הקולות במחוז דן בליכוד לאחר שהתקבלה עתירתו של גדי בשארי, אחד המתמודדים במחוז, על אי סדרים בספירה. גם ספירה חוזרת זאת יכולה לשנות את המיקומים ברשימת הליכוד.
בתוך כך כינס אתמול יו"ר הליכוד בנימין נתניהו את מועמדי רשימת הליכוד בכנסת למפגש ראשון, שהתקיים במלון מפואר בתל אביב, ותבע מהם לתקוף את התקשורת.
"דברו על התקשורת", אמר נתניהו ודפק על השולחן, "אם לא תדברו היא תקבור אתכם. דברו, הילחמו, הציבור יבין את זה ויעריך את זה". רגע לפני ההתבטאות הזו, ראש הממשלה הציג בפני חברי הכנסת סקר שערך מטה הבחירות שעוסק גם הוא בתקשורת.
לפי הסקר, 37% מהציבור סבורים שנתניהו זוכה לסיקור שלילי במיוחד, ורק 1% חושב את אותו הדבר על הרצוג וקצת יותר מ-2% על לבני. מי שצריך להיות מודאג מהסקר הזה הוא נפתלי בנט, שמתייחס אף הוא לתקשורת כאל אויב, אף על פי שרק 2% סבורים שהוא זוכה ליחס שלילי במיוחד.