ממטה הבחירות של מפלגת כולנו נמסר הערב (שני) כי המפלגה מתכוונת להפסיק את ההתקשרות עם יועץ התקשורת רונן משה, בעל חברת האסטרטגיה והיח"צ Together, בעקבות מעצרו כחשוד בפרשית שוחד.

רונן משה, ששמו הותר היום לפרסום כמעורב נוסף בפרשת ישראל ביתנו, ונחשב מקורב לפוליטקאים רבים, נחקר בחשד לעבירות שוחד וקבלת דבר במרמה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום בשלושה ימים את מעצרו של משה, זאת לאחר שהוצגו לשופט ראיות שנאספו בחקירה הגלויה בשבועות האחרונים. יחידת להב 433 עצרה הבוקר את משה, בחשד כי הועברו על ידי משה דמי שוחד לגורמים בשירות הציבורי, בתמורה להעברת תקציבים בתחום הפרסום והיח"צ למשרד שבבעלותו, ולבחירתו לביצוע פרוייקטים עבור משרדי ממשלה שונים.

כמו כן, נחקר היום חשד לכך כי במקרה אחר, קיבל בעל חברה פרטית לייעוץ אסטרטגי כספים מתוך תקציבים שהוקצו לפרוייקט משותף של מספר עמותות, בתמורה להעסקת חברת יח״צ ספציפית לטובת הפרוייקט, זאת מבלי שהעמותות מודעות ל״גזירת הקופון״ על ידו. בעל החברה עוכב הבוקר לחקירה בגין חשד לביצוע עבירות שוחד וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וחקירתו נמשכת ביחידה.

פרקליטו של רונן משה, ירון לונדון, ממשרד כהן, סטרשנוב, לונדון ושות׳ אמר: "כנותן שירותים ויועץ, שמו של רונן השתרבב לנושא. לנו יש אמון מלא ברשויות החוק, ואין לנו ספק שבתום החקירה הדברים יתבהרו, האמת תצא לאור וכולם ידעו כי הוא נקי כפיים ולא נפל רבב בהתנהלותו"

משה מנהל את הקמפיין הפוליטי של כחלון מאז החליט על הקמת מפלגה עצמאית. שימש בעבר כיועצם של פוליטיקאים רבים, ביניהם בנימין בן אליעזר, אהוד ברק ועוזי לנדאו. הוא נחשב ליועץ תקשורת בעל קשרים בצמרת השלטון בארץ ובחוגים עסקיים.