מאז שעות הבוקר נמשכת ההרשמה של המפלגות השונות לבחירות, שכן האפשרות להגיש את ההצעה היא עד למחר בערב. הראשונים להגיש את השמות היו "המחנה הציוני" ולאחריהם החלו לזרום יתר האנשים שמקווים להיכנס לכנסת ה-20.



מפלגת עלה ירוק בראשות אורן ליבוביץ נרשמה להתמודד בבחירות, כשברשימה 70 מועמדים לכנסת. עלה ירוק ביקשו את האותיות המסורתיות שלהם קנ. "אנחנו נהיה הפתעת הבחירות", אמר ליבוביץ.  



נציגי מפלגת כולנו חברים נ נח של חסידי ברסלב ביקשו מהשופט לדאוג לכך שמפלגתו של משה כחלון לא תשתמש בשם כולנו. "כולנו זה לא שם נפוץ כמו ישראל. זה יכול להטעות", אמרו נציגי המפלגה ליו"ר הועדה השופט ג'ובראן. "נבדוק את זה", הבטיח השופט. במהלך ההרשמה הפריחו הברסלבים בועות סבון באוויר. 



הבאים בתור היו נציגי רשימת אור בראשות ירון ידען. אנו בעד מדינה שתפריד את הדת מהמדינה ויהיה לנו חינוך ממלכתי ללא מגזרים. רוצים לחנך את ילדי ישראל לאזרחות טובה ציונית ליברלית ונאורה. אנו מבקשים לפסול את שס ויהדות התורה שהם מפלגות גזעניות.



אחריו נרשם דורון חכימי, נציג מפלגה בשם דמוקראטורה שהכריז כי הוא רוצה לשנות את החוקה, למרות שאין עדיין חוקה בישראל ולפשט את ההליכים בחברה הישראלית. על פי הצעת נציג ש"ס בוועדת הבחירות, ביקשה דמוקראטורה את האותיות זך שאליהן פזלו דווקא במפלגתו של אלי  ישי.


רשימה נוספת שנרשמה היא מפלגת הפירטים בראשות בועז ויסלר הדוגלת בהורדת אחוז החסימה והכשרת הפתק הלבן כפתק לא פסול.