הליכוד יקיים מחר מסיבת עיתונאים בהשתתפות ח"כ אופיר אקוניס, מירי רגב ועו"ד דוד שמרון שבה יחשוף לטענתו קשרים בין מפלגות המחנה הציוני ומרצ לבין עמותות הפועלות במימון זר במטרה להפיל את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת ממשלתו.

בליכוד טוענים כי העבודה, התנועה ומרצ פועלות באמצעות פרוייקטים המכונים V15 ופרוייקט 61 כדי לגייס תמיכה ציבורית נגד נתניהו. על פי הטענה הקמפיינים האלה מקבלים מימון מארגון "קול אחד" שבועד המנהל שלו יושבים בין היתר דניאל עטר ויואל חסון, שני מועמדים שנבחרו ברשימת המחנה הציוני לכנסת.
 
על פי הטענה מחלקת המדינה האמריקנית העניקה לארגון "קול אחד" מענקים בשווי של מיליוני שקלים לצורכי קידום פעולתם.  עוד טוענים בליכוד כי הארגונים "קול אחד" ו-V15 אמורים להתמזג כשמטרתם המשותפת היא גיוס של עשרות אלפי מתנדבים שיעברו מדלת לדלת וישכנעו את הציבור להצביע נגד נתניהו, בשיטה דומה לשיטה שבה נבחר ברק אובמה בארצות הברית.

עוד הם טוענים כי משרד הייעוץ הפולטי בראשות ג'רמי בירד, שהיה איש השטח הראשי של קמפיין אובמה ב-2012, מייעץ לקמפיין שמטרתו החלפות השלטון בישראל.
בעניין זה הגיש הליכוד עתירה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, ובה הוא בקשה להוציא צו מניעה דחוף המורה למפלגות העבודה, התנועה ומרצ, להימנע מלקיים תעמולת בחירות עקיפה, שלא במסגרת תעמולת בחירות ע"י המפלגות באופן ישיר, ובפרט להימנע מקיום תעמולת בחירות באמצעות הפרויקטים המכונים V15 ופרויקט 61.
כמו כן מבקשים העותרים, לפרסם הודעה לפעיליהן של מפלגות העבודה, התנועה ומרצ, כי קיום תעמולת בחירות באמצעות פרויקטים המכונים V15 ופרויקט 61 עלול להיות עברה פלילית לפי חוק מימון מפלגות.

 עתירת תנועת הליכוד
 
בליכוד טוענים כי מדובר ב"פרשת העמותות 2" ובמקרה חמור של חזר הדפוס התנהגות בה נקטה מפלגת העבודה בעברה במה שכונה פרשת העמותות.
"העבודה בצל פרשיות העבר היתה צריכה לנהוג בזהירות מרבית כדרך שנוהג בעליו של שור מועד אלא שנראה שהצלחתם של בכיריה לחמוק מאימת הדין בפרשות הקודמות בזכות שמירה על זכות השתיקה מפני הפללה עצמית גורמת להם לזלזל בכבוד הדין".
 
בעקבות העתירה הורה השופט ג'ובראן לצרף כמשיבים את מבקר המדינה ואת היועץ המשפטי לממשלה. הוא ביקש את תגובתם עד לאמצע השבוע. 
ממטה המחנה הציוני נמסר בתגובה: "ביבי והימין הקיצוני בפאניקה. הפחד שלהם מספסלי האופוזיציה המצפים להם אחרי הבחירות מעביר אותם על דעתם. מיותר לציין שהטענות של הימין הקיצוני שקריות ומשוללות כל יסוד ומטרתן היחידה היא להסית את הדיון מכשלונותיו של נתניהו בשש השנים האחרונות בנושא הדיור, ביוקר המחייה ובביטחון".

ממטה קמפיין  "ניצחון 2015" נמסר בתגובה ל"ספין התקשורתי שמנסה הליכוד לייצר כתגובה לפרשת הבקבוקים": "אנו מודעים לכך שקמפיין נצחון 2015 הוא הדבר הכי אקטיבי ומעורר השראה במערכת הבחירות. הפאניקה והפרנויה של של הליכוד מאובדן השטח של הימין לפעילי השטח של v15 אינם סיבה לדמיין  הזיות כמו קשר ושיתוף פעולה עם אחת המפלגות או הממשל האמריקאי. אנחנו נמשיך לנצח והם ימשיכו להתבכיין.״