יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, התארח אמש (חמישי) בכנס אילת לעסקים קטנים ובינוניים. במהלך נאומו בכנס הדגיש כחלון את המכשולים העומדים בפני בעלי העסקים הקטנים והבינוניים: "כשאתה בא לפתוח עסק אתה יודע כמה אתה משקיע, כמה אתה מתאמץ, אבל לא תדע כמה אתה תרוויח. עסקים קטנים רבים נסגרים מכיוון שמשך חצי שנה הם צריכים רק להתעסק בבירוקרטיה; רישוי עסקים, כיבוי אש, משטרה ועד- למה אין מקום אחד שמאגד את כל הטפסים האלה? המדינה מגלה אטימות כלפי עסקים קטנים, מדינת ישראל לא מבינה את המשמעות של עסק קטן".



בנושא המנהיגות הוסיף כחלון: "מנהיגות חייבת להיות מלווה בחמלה. ברגישות. יש פערים אדירים בחברה הישראלית. מי שלא מתעסק עם זה איבד החמלה. אם המנהיג משרת את הכח במקום את הציבור הוא איבד את החמלה. העיר אילת סובלת כמו הרבה ערים בפריפריה ואנחנו במפלגת כולנו נפעל למען ערי הפריפריה ולמען העיר אילת."



רו"ח אלי כהן ממפלגת כולנו, שמונה לראש המטה הכלכלי במפלגה, הוסיף: "כחצי מיליון עסקים קטנים ובינוניים תורמים כ-50% מהתוצר הלאומי הגולמי ומניעים את הכלכלה. אולם למרות היותם מנוע צמיחה משמעותי ביותר במשק הישראלי - אין הלימה בין תרומתם לתמיכה והסיוע שהם מקבלים מהממשלה כאשר גלום בהם פוטנציאל כלכלי גבוה הן לצמיחה והן לייצור מקומות תעסוקה".