מפלגת "המחנה הציוני" ערכה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים מול מערכת העיתון "ישראל היום". אל ההפגנה הגיעו פעילים מהמפלגה, כשהם אוחזים בשטרות של דולרים, כשעליהם מתנוססת תמונתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושלטים נוספים שמציגים תמונת מצב כלכלית וחברתית עגומה.

יו"ר מטה הבחירות של המחנה הציוני, ח"כ איתן כבל שנכח בהפגנה, הסביר את הסיבה לקיומה מול מערכת העיתון: "לפני שבוע וחצי עמדו ארבעה נתינים של נתניהו ומכרו לציבור לוקשים על עמותת V-15. הם רק שכחו שהאיש ששלח אותם להתבזות כך, ביבי נתניהו, מסתובב מזה מספר שנים עם חבילת מרגרינה על הראש. מולנו כאן ניצב מפעל המרגרינה שלו. מולנו נמצאת עמותת המיליונים של נתניהו".  
כבל הוסיף: "למקום הזה מוזרמים מידי יום מיליוני שקלים, שמגיעים היישר מכספי המהמרים בלאס וגאס, על מנת לייצר עלון שמטרתו להסתיר את המציאות מאזרחי ישראל".


הפגנת "המחנה הציוני" מול עיתון "ישראל היום". צילום: מרק ישראל סלם
 

כבל הדגיש את החשיבות של שמירת הדמוקרטיה בישראל, ואמר כי "הליכוד מדבר על ארגון של כמה חבר'ה צעירים שפועלים, רחמנא לצלן, על מנת להחליף את השלטון. ככל שזכור לי ישראל היא עדיין מדינה דמוקרטית ומותר לאנשים לשאוף להחליף שלטון כושל. זו לא רק זכותם, זו חובתם. ויש לי חדשות בשביל אנשי הליכוד: יש עוד מאות אלפי צעירים בישראל שמייחלים להחלפת נתניהו. לא בגלל V-15 ולא בגלל שהם מקבלים תרומות עבור רצונם. אלא בגלל שנתניהו לקח להם את התקווה, את החלומות, את הכבוד". 
יו"ר מטה הבחירות של המחנה הציוני לא חסך במילים, ותקף לא רק את נתניהו, אלא גם את איש העסקים שלדון אדלסון, שבבעלותו "ישראל היום": "פעם הייתה סיסמה שמומנה ע"י מיליונר אוסטרלי ואמרה: ביבי טוב ליהודים. אז זהו, שביבי ממש לא טוב ליהודים. ביבי טוב ליהודי. ליהודי הזה קוראים שלדון אדלסון. והקשר הזה בינו לבין ביבי הוא קשר צועק לשמיים של הון-שלטון-עלון". 
כבל אמר כי בכוונתו להגיש עתירה לוועדת הבחירות המרכזית, ולבקש שההוצאות על "ישראל היום" יכללו בתקרת ההוצאות של הליכוד בבחירות. "לא נאפשר לעלון הריאליטי הזה לטשטש את המציאות מאזרחי ישראל. רוצים תעמולה? אין בעיה. תשלמו", כך כבל.



"זה מפעל המרגרינה של בנימין נתניהו", כבל במסיבת העיתונאים. צילום: מרק ישראל סלם

 
כמו כן, ציין כבל, כי הוא פנה הבוקר למנכ"לי חברות החדשות בשלושת הערוצים המובילים בישראל, על מנת שיתקיים עימות טלוויזיוני בין המועמדים לראשות הממשלה. "העימות הוא לא רק פריבילגיה של המועמד שקורא תגר על ראש הממשלה, אלא חובתו של ראש הממשלה לציבור בישראל".

הוא הדגיש את חשיבות העימות ואמר: "אסור לתת לו להתחמק גם הפעם ולכם כלי התקשורת יש מספיק כוח כדי לגרום לו להגיע. תקבעו מקום, תקבעו שעה ואנחנו נהיה שם. אם רה"מ לא ייענה אני מציע שתפסיקו לסקר אותו, תפסיקו לשדר את הסרטונים שלו ותפסיקו להתייחס להודעות שהוא מוציא לעיתונות. אתם לא צינור תעמולה, יש לכם תפקיד חשוב במערכת הבחירות ואסור לכם למעול בו. אחרת, לא תהיו שונים בהרבה ממפעל המרגרינה שניצב כאן מולנו".