הקלפי הנודדת של מעריב שיקפה את התחושות של רבים בציבוריות הישראלי, בעיקר צעירים, ביטויים שאינם מאמינים כבר לאף אחד. ביטויים כמו "מה שהיה יהיה", "כולם שקרנים", "רוצים שינוי אבל זה לא יהיה", היו חלק מהאימרות ששמענו במרכז תל אביב.
התחנה הראשונה של הקלפי הנודדת היתה בבוקר (8 וחצי בבוקר), היתה ברחובות קפלן פינת דרך בגין. רבים מיהרו למשרדי הממשלה ונראו טרודים, כשרוב והצעירים היו ספקניים ביותר ורובם אפילו לא טרחו להצביע: "מה זה ייתן, הרי שום דבר לא יעזור".

הדור הוותיק יותר התאפיין בהצבעה מסורתית רבת שנים, איתן אלון מרמת גן אמר: "ביבי במקום הראשון אצלי, הליכוד תמיד הוביל אצלנו. נעם פרחי (70), גמלאי יוצא בולגריה המתגורר בת"א אמר: "אני יותר בצד שמאל של המפה. צריך שינוי בתחום הלכלכלי והחברתי". אורית, גם כן תושבת תל אביב הביעה סקפטיות ואמרה: "אני לא מרגישה שאנחנו בידיים טובות ושיש הנהגה שמסוגלת לתת את מה שאנחנו צריכים". לירן, בן 30 מתל אביב אמר: "צריך לשנות, אבל הגישה צריכה להיות יותר לימין. אולי צריך לחזק את הליכוד".

דן מכפר יונה נשמע חסר אמונה: "אני מרגיש אדישות רבה אצלי. נראה שמה שהיה יהיה יותר גרוע. מערכת בחירות עם הרבה לכלוכים בין הפוליטיקאים, במיוחד הדור הצעיר. אני לא רואה כרגע אלטרנטיבה".
סיגל רוזליו אמרה: "הבחירות האלה מיותרות, יכלו להשקיע את הכספים בנושאים חברתיים. אם לא יהיו הפתעות, אצביע למשה כחלון והוא יסתמן כהפתעת הבחירות. הוא עשה כבר בסלולר וגם צריך לחזק את הימין. 
ניקולאי גוביצ'נקו (54, תל אביב), התייחס דווקא לחקירות בישראל ביתנו אמר: "צריך לשאול מדוע עכשיו פותחים בחקירות לפני הבחירות, כבר 15 שנים מדברים עליו. דווקא עכשיו לפני הבחירות?".  על המצב עצמו אמר: "הכל פה עלה, הדלק, האלכוהול והסיגריות, לאנשים אין כסף. מתוך עשרה עסקים שפותחים, תשעה נופלים. העיקר שיהיה כבר טוב כאן". עובר אורח נוסף אמר בציניות: "נראה לי כבר שכל הכנסת בכלא, כולם שקרנים".