שר החוץ אביגדור ליברמן תקף היום (חמישי) את משטרת ישראל וכינה את אנשיה "סוטי מין".



בראיון לתכנית "אליטוב בשישי", שתשודר מחר ברדיו קול ברמה", התייחס ליברמן לפרשיות המין במשטרה ולחקירות נגדו: "היה פה ניסיון של חיסול ממוקד, של חיסול ממוקד פוליטי, שלי, של המפלגה", אמר ליברמן על החקירות נגדו. "זה לא במקרה שבפעם השישית עם פתיחת מערכת הבחירות מודיעים הודעה דרמטית על פתיחת עוד חקירה נגד ישראל ביתנו".



שר החוץ הוסיף: "אתה מסתכל מה קורה בתוך המשטרה פנימה. אני צריך לסמוך על האנשים האלה, שהם אכן חפים ואין להם שום שיקולים זרים? כל אותם סוטי מין בצמרת המשטרה שיום יום מגלים שם חדש, הם אמורים לחקור והם אמורים לתת הערכה לאנשים שבאמת עבדו שנים רבות במערכת פוליטית ציבורית?"



על הבחירות הקרובות אמר השר: "בבחירות תמיד יש אלמנט של הפתעה וכל עוד הבחירות לא הוכרעו בקלפי אין הכרעה. אני חושב שגם במערכת הבחירות שלנו עדיין המילה האחרונה לא נאמרה וכולנו נערכים לחודש האחרון הקריטי".



לדבריו, חודש במונחים של מדינת ישראל זה הרבה מאד זמן ואנחנו בהחלט עדיין לא יודעים מה יהיה בסוף. "לפחות לגבי ישראל ביתנו, אני בטוח שנסיים הרבה הרבה יותר טוב, למרות שבימים האחרונים אנחנו ראינו שיפור משמעותי בסקרים". הוא חזר על טענתו כי ידרוש את תיק הביטחון והוסיף: "אנחנו גם נקבל את תיק הביטחון".



על התקשורת הישראלית אמר יו"ר ישראל ביתנו שהיא היא חד צדדית ומגויסת. "מי כמוני מכיר את זה, כלי תקשורת שנלחמים בי אישית תקופה ארוכה, מעיתון הארץ ועד ישראל היום".



ליברמן גם התייחס לידידו, יו"ר ש"ס, אריה דרעי. "אני חושב שדרעי עושה עבודה טובה במיוחד בימים האחרונים, מצבו הולך ומשתפר מידי יום. אני דווקא שמחתי לדבר איתו בשבועות האחרונים ומצב הרוח שלו טוב. אני בהחלט רואה את אריה דרעי מגיע ל-11-10 מנדטים, אני רואה אותו ואת אנשיו בשטח וחושב שהם עובדים יפה מאד".