שר החוץ, אביגדור ליברמן אמר הערב (ראשון) בנאום בפני ״ועידת הנשיאים״ בירושלים: ״איראן היא הגורם המרכזי לחוסר היציבות במזרח התיכון, היא זו שעומדת מאחרי פעולות טרור ברחבי העולם וכי הוא מקוה שהמעצמות שנושאות ונותנות עם איראן יקחו גם נתונים אלו, בנוסף למירוץ החימוש הגרעיני שלה, בטרם יחליטו לחתום על הסכם עימה״. 



השר ליברמן שב ואמר: ״בכל הנוגע לאפשרות של תקיפה צבאית באיראן מוטב להמעיט בדיבורים ולנהוג לפי המשפט: אם אתה רוצה לירות - תירה, אל תדבר״.
 
עוד הוסיף שר החוץ:  ״לאחר הבחירות צפוי לחץ אירופאי כבד על ישראל ויהיה עלינו לעמוד נחושים ולהגן על האינטרסים הישראליים מול הלחץ הזה. האירופאים סבורים שיש רק דרך אחת לכסות על כשלונותיהם המדיניים ברחבי העולם והיא לכפות פתרון רע על ישראל בענין הפלסטיני ואני לא מוכן שיכפו עלינו פתרון גרוע״. 
 

בהתייחסו לאירועי הטרור האחרונים נגד יהודים בפריס ובקופנהגן אמר השר ליברמן כי ״על היהודים החיים ברחבי העולם להבין שיש רק מקום אחד בטוח ליהודים והוא מדינת ישראל וכי עלייה כזו תתרום גם למדינה משום שאחרי שיהיו כאן 10 מיליון יהודים נוכל לפתור את כל בעיותיינו, למרות האו"ם ולמרות האיחוד האירופי, למרות ידידינו ולמרות אויביינו״ דברי השר ליברמן.