נראה כי הבחירות המתקרבות בצעדי ענק מלהיטות את האווירה. הבוקר (רביעי) במהלך התוכנית "העולם הבוקר" של רשת בערוץ 2, אותה מגישים אברי גלעד והילה קורח, עזבה חברת הכנסת שלי יחומביץ' את האולפן באמצע דיון על דוח מבקר המדינה בעניין הוצאות ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 



בדיון השתתפו חבר הכנסת מהליכוד ישראל כ"ץ, העיתונאי דן מרגלית ואיש העסקים רוני מאנה. במהלך הדיון הרועש לא ממש נתנו ליחימוביץ' להתבטא, ומגישת התוכנית הילה קורח אף ניסתה להגן עליה ו"גערה" במשתתפים, אך יחימוביץ' החליטה שאין לה עניין להשתתף בדיון, קמה ויצאה מהאולפן. 



וכך תיארה יחימוביץ' בחשבון הפייסבוק שלה את השתלשלות האירועים: "הי זאת שלי, הבוקר בפעם הראשונה בחיי יצאתי מאולפן באמצע שידור, אחרי שהאולפן הפך לסביבה אלימה. תהום פעורה בין קטטה דוחה, עמוסה ברכילויות על שרה נתניהו, ובין דיון ערכי על ראש ממשלה המבזבז כספי ציבור (פי שניים מקודמיו!) וחי חיי קיסר בעודו מתעמר בעמו".



היא המשיכה: "הוזמנתי לראיון מול השר ישראל כץ, יחד עם העיתונאי דן מרגלית. בהחלט הגיוני. בפועל מצאתי את עצמי נבוכה ותקועה בקטטה עמוסת אלמנטים שוביניסטיים, גם בתכנים, גם בידיים שעפו לעברי, בין רוני מאנה וישראל כץ, בלי שום רצון או יכולת לקחת בזה חלק. מה עושים? הולכים".