התקשורת החרדית וגם חברי הכנסת החרדים והדתיים שתקו לנוכח הדיווח בדו”ח מבקר המדינה על כך שחשמלאי הוזמן לבצע תיקונים בביתו הפרטי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביום כיפור.
העיתון החרדי היחידי שנתן ביטוי לסיפור החשמלאי היה “המבשר”. מבין הח”כים חובשי הכיפות היה זה רק ח”כ אלעזר שטרן, מקום 12 ברשימת “יש עתיד” שהתייחס לפרשה והביע זעוזע מכך שהחשמלאי הוזמן ביום כיפור.
“'ראש ממשלת ישראל ונציג העם היהודי כולו", כך הגדיר את עצמו בפריז (וחשבתי שבצדק) ראש הממשלה.רבות דובר וידובר, על ההוצאות ודרכי ההתנהלות בבית ראש הממשלה. חשד לפלילים, אכן בעיה קשה אבל האם לא זועקת מכאן בעיה קשה עוד יותר? אכן יש דבר מכאיב, יותר מאשר מקומם: כיצד ראש ממשלת ישראל, מעז להזמין או אפילו לשתוק נוכח הזמנת חשמלאי יהודי לביתו ביום הקדוש ביותר לעם היהודי?”, כתב אתמול (שלישי)  ח"כ שטרן בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו "אין זה פלא שגם החרדים וגם הבית היהודי גזרו על עצמם תענית דיבור בעניין, רק ככה ניתן להסביר את שתיקתם נוכח הפגיעה הקשה באחד הסמלים הבודדים והמובהקים ביותר המאחדים את יהדות ישראל והתפוצות". "הבנתי אז טוב יותר, מדוע ממש לא אכפת לו מסוגיית הגיור ומכל מה שבאמת קשור ליהדותה של מדינת ישראל ויהדות התפוצות”, הוסיף ח”כ שטרן. דברים דומים אמר גם בפאנל בחירות בפני מאות מחניכי בני עקיבא.
יצויין כי כל הדוברים שנשכרו מטעם נתניהו כדי לגונן עליו מפני דו”ח המבקר הכחישו שנתניהו הזמין חשמלאי ביום הכיפורים וטענו כי משפחת נתניהו לא היתה בעשר השנים האחרונות בבית בקיסריה ביום כיפור.