שעות ספורות לאחר שנפתלי בנט חולל סערה כשכתב בעמוד הפייסבוק שלו, כי "השמאל לא למד דבר מרצח רבין, ההסתה שבה הוא נוקט כעת תביא לתוצאות קשות”, בהתייחס לציור של צלב קרס על תמונה שלו, זהבה גלאון, יו"ר מרצ, תוקפת בחזרה בעמוד הפייסבוק שלה.



"שיעור קטן לקוזאק הנגזל מהבית היהודי על משמעות המילה 'הסתה'", אומרת גלאון, "השמאלני התלוי מהעץ בסוף הסרטון האנטישמי של ועד מתיישבי השומרון – זאת הסתה. משפטים כמו 'נשים שמתחתנות עם גבר מוסלמי, חוזרות לביתן מוכות וכואבות' או 'הומואים מפריעים לצבא להילחם' , שנאמרו על ידי בכירים בבית היהודי – זאת הסתה. רטוריקה שהופכת כל שמאלני או ערבי לבוגד – זאת הסתה. קבוצה קטנה שבאה להביע מחאה בכנס - זאת לא הסתה".



 


גלאון התייחסה למחאה של צעירים מקהילת הלהט"ב נגד בנט: "המחאה של נערים ונערות נגד ההומופוביה של הבית היהודי, שאנחנו רואים בשבועות האחרונים בכנסים פוליטיים בכל רחבי הארץ, היא הדבר הכי רחוק שיש מהסתה. מדובר בבני נוער נבונים וערכיים שלא מסכימים לעתיד החשוך והמסוכן שהבית היהודי מנסה לייצר עבורם. בני נוער שנלחמים למען צדק ושוויון, נגד אלימות והסתה ובעד אהבת האדם וקבלת האחר. אתן ואתם התקווה שלנו לעתיד אחר. אני מחזקת אתכם, תמשיכו. אנחנו לא ניתן לבריונות ולאלימות לעצור את הדבר המדהים שהתחלתם".

בנט: "בוז'י והתקשורת יכולים להרגיע את הרוחות"

כזכור, יום לאחר שדווח כי ח"כ ציפי לבני (המחנה הציוני) זכתה לאבטחה צמודה "בגלל ההסתה נגדה",  דיווח היום יבנט, כי גם הוא זכה לאבטחה צמודה בגלל איומים של "פעילי שמאל" בירושלים שתלו, לדבריו, תמונות שלו עם צלבי קרס ושפם של היטלר.
 
בפוסט ארוך שהעלה היום בעמוד הפייסבוק שלו טוען השר בנט כי "השמאל לא למד דבר מרצח רבין” והוא מפנה את האצבע לעבר התקשורת ולעבר “בוזי” שלדבריו יכולים לעצור ולהרגיע את הרוחות". 
 
"בוז'י - הכתובת על הקיר, ואתה יכול לעצור את זה ולהרגיע את הרוחות, אסור לך לשמור על זכות השתיקה. כשפעילי שמאל כולל חברי מפלגתך שותפים לארועים אלימים נגד המפלגה שלי, אתה לא יכול לשמור על זכות השתיקה”, כתב בנט. 
 
"הדביקו לי שפם של היטלר" 
 
בנט מספר כי אתמול בערב הגיע לכנס של הבית היהודי בחיפה, אבל אנשי הביטחון לא הרשו לו להיכנס אליו.”כמעט חצי שעה של ויכוחים עם האבטחה, שאומרים לי שיש חשש לבטחוני אם אכנס לאירוע של המפלגה שלי(!), בגלל פעילי השמאל הקיצוני שנכנסו לאולם. כשהתחיל הארוע, התחילו צעקות ואלימות של פעילי השמאל, ואנשי האבטחה ביקשו להוציא אותי מהאולם. סירבתי, וסירבתי שוב פעם”.
 
"לפני יומיים ציירו פעילי שמאל בירושלים צלבי קרס והודבק לי שפם של היטלר ברחובות, ארוע שאחריו הוחלט להצמיד לי אבטחה קבועה. בתחילת השבוע לא הורשיתי להגיע בשעות מסויימות לארוע במוסד אקדמי, כי "יש ערבים באותה שעה ואסור מבחינת אבטחתית לתת לך להגיע לכנס", כתב. 
 
"זה לא הכל”, הוסיף בנט. "עיתונאי בערוץ 10 השווה אותי למנהיג פשיסט, עיתונאית בדה מרקר אמרה ש"דם חמישה חיילים על ידי". בועידת הארץ לפני מספר חודשים מאות אנשי שמאל צעקו נגדי ״פשיסט״ ו״רוצח״ ואף הופעל נגדי כוח. המארגנים לא גינו את הארוע, הרי מדובר באלימות של שמאל נגד ימין”.