שיא חדש במתיחות בין יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, ליו"ר רשימת המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג. הרשימה המשותפת של "העבודה" ו"התנועה" תכננה להחריף את הקו בקמפיין הבחירות, בעזרת שלט עם ציטוט שנאמר לפני כשנתיים בחדשות ערוץ 2, לפיו רוצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין, הורה לבני משפחתו לתמוך בבית היהודי.



לבסוף, הוחלט ככל הנראה ברשימה לגנוז את הקמפיין, אך את נפתלי בנט עצמו זה פחות עניין, והוא פתח היום (שישי) בצהריים במתקפה חריפה על הרצוג. "הבוקר, בעודי בארוע בית ספרי של הבן שלי הודיעו לי שהמפלגה של בוז׳י הוציאה את השלט הזה לתקשורת, והודיעה שהיא ״גונזת״ את הקמפיין. לא, בוז׳י, אני לא אתן לך את התענוג שבו אני אסביר ואתנצל שאנחנו לא רצחנו את רבין. אני כן אומר לך שההסתה של השמאל, האלימות, סתימת הפיות, פיצוץ הכנסים, צלבי הקרס וההשתוללות ברשת חצו כל גבול".

בהמשך דבריו אמר בנט להרצוג: "אני רוצה לחדש לך משהו: אין לנו שום רגשי נחיתות. הציונות הדתית כבר לא מסתובבת עם הראש למטה. הרמנו את הראש.

אנחנו גדולים וחזקים, משפיעים ותורמים, גאים במי שאנחנו. אחרי רצח רבין, הלכתי כמפקד עם הכיפה שלי בגאווה לעיני החיילים החילונים שלי. כי אני לא מתבייש בה, כי היא מייצגת ערכים שיש לדתיים, שיש גם להמוני חילונים ומסורתיים, אבל לצערי אין לך. איבדת את זה".
עוד אמר בנט: "יגאל עמיר, הרוצח המתועב, לא מצביע לבית היהודי, אבל אתה בוז׳י, איבדת כל סמכות מוסרית להיות ראש ממשלה, להיות משהו שמייצג ציונות וחיבור בעם הזה. מילים יכולות להרוג, שלטים יכולים לפצוע. תתבייש".