הליכוד חזר בו מהכוונה להדיח משורות המפלגה את ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, לאחר שזה נפגש אתמול עם ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג.



מנכ"ל המפלגה, גדי אריאלי, התקשר אחר הצהריים אל אלי מויאל והודיע לו כי המכתב שבו בישר לו על הדחתו כנגד שימוע, מבוטל. אריאלי אישר את הביטול בשיחה למעריב אונליין והסביר: "הגענו למסקנה שמדובר באי הבנה ולא רצינו לגרום עוול בעת הזאת, על כן הוחלט לסגור את המכתב. הוא אמר כי לא נשלחו מכתבים דומים לאלי קורנפלד, שלומי מדמון ואלי מלכה, חברי המרכז האחרים ועל כן לא היה צורך לבטלם".

אלי מויאל אמר למעריב אונליין: "הוא אומנם הודיע לי שהוא מושך את המכתב, אבל אני שוקל להתפטר מהליכוד. אני לא מוכן להיות חבר במועדון שלא רוצה בי. אני לא יכול להמשיך בליכוד כל עוד ביבי נתניהו עומד בראשו, מתנהג כמו דיקטטור. זה לא הליכוד שאני מכיר. אני בליכוד עוד לפני ביבי והיום זה ליכוד אחר לגמרי. אני לא חושב שאוכל להמשיך להיות חבר פה".

אלי קורנפלד אמר למעריב: "עשיתי בירור עם מנכ"ל הליכוד, הסברתי להם שנפגשתי עם הרצוג רק כדי לדבר על היום שאחרי הבחירות, על האפשרות של ממשלת אחדות לאומית ולא כדי לפגוע במפלגה, למרות שיש לי בטן מלאה על ההתנהלות ודבריי התקבלו בהבנה".

כזכור, מוקדם יותר הודיעה תנועת הליכוד כי היא משעה את ראש עיריית שדרות לשעבר עקב פגישה עם הרצוג ולבני, ולאחר מכן גם עם משה כחלון. הפעילים הם ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל, אשר נמצא כבר עשרות שנים בשורות המפלגה.
 
היועץ המשפטי של הליכוד, אבי הלוי, אף אמר למעריב אונליין כי "לא ייתכן שבתקופת בחירות חברים בליכוד יעשו מעשים המתפרשים כפגיעה במפלגה ויילכו לפגוש יריב פוליטי המתמודד מול הליכוד בבחירות, דבר שיכול להשפיע על ציבור הבוחרים. שלחנו להם מכתב המודיע למעשה על הרחקתם משורות הליכוד בכפוף לשימוע. לחברי הליכוד יש מחוייבות מינימלית של נאמנות. מי שעושים מעשים שנתפסים במפלגה כפוגעים בנאמנותה ומביעים תמיכה במפלגה אחרת, לא יכולים להישאר חברי ליכוד".