המשטרה ביצעה השבוע חיפוש אחר סמים בבית הוריו של סמנכ"ל מפלגת 'עלה ירוק', מתן וענונו, בבנימינה. וענונו סיפר אתמול (חמישי) כי החיפוש לא העלה דבר, אולם גרם לטראומה להוריו, ואמר כי הוא כלל אינו מתגורר במקום. עוד טען כי החיפוש לא היה חוקי: "חיפוש צריך להתבצע בנוכחות שני עדים שאינם שוטרים, והחיפוש בוצע כשרק אבא שלי נמצא במקום", טען.

בפוסט שהעלה לפייסבוק כתב: "משטרת ישראל החליטה להגיע לבית הורי ולבצע חיפוש לא חוקי, תוך כך שהפכו את הבית, וגרמו לטראומה של ממש להורי שבין כה וכה נקרעים כשרואים אותי סובל מכאבים מטורפים. למזלי כבר שנים שאיני גר בבית הורי, כך שהמשטרה אפילו לא מעודכנת. תודה למשטרת ישראל שהחליטה שהחיים שלי לא מספיק קשים עם הסבל והכאב הנוראיים, שמלווים אותי כבר שנים. בחרתי ביודעין לטפל בעצמי בעזרת קנאביס ואני לא מתבייש, אני גאה בבחירה שלי", אמר. 

וענונו המגדיר עצמו כמסורב קנאביס, סיפר כי הוא סובל בעשר השנים האחרונות מפיברומיאלגיה (דאבת השרירים), ובנוסף מגידול שפיר על שורש העצב. "אני מסורב קנאביס מסיבה מאוד מצחיקה, אני עומד בהתוויות ויכול לקבל אישור על הציסטה בעמוד השדרה, הבעיה ש'על הנייר', בגלל שהציסטה יושבת על שורש העצב מצד שמאל, אני אמור להרגיש את עיקר הכאב בצד שמאל. בגלל שבנוסף אני סובל מפיברומיאלגיה הכאב שווה בשני צידי הגוף, והתלונות שלי לא תואמות את הממצא הנוירולוגי. לפני כשבע שנים החלטתי לנסות קנאביס ומאותו הרגע השתנו חיי. אין לי ספק שלא הייתי מצליח להתמודד ולהמשיך בחיים בדרך אחרת. היום אני יכול לנסות להשתלב בחברה ולעבוד כמו כל אחד. בלי הקנאביס שכבתי בבית ולא תפקדתי כי הכאב היה חזק מידי". 
 

וענונו סיפר כי בשנים האחרונות הוא מוציא מידי חודש 2,500 שקלים על קנאביס ובסך הכל 4,000 שקלים בחודש עבור טיפולים רפואיים.

דובר מחוז חוף במשטרה, סנ"צ ערן שקד מסר בתגובה לטענות: "פעילות המשטרה התבצעה על פי חוק בהסכמתו של בעל הדירה. אנו דוחים את הטענות בדבר שיקולים שאינם מקצועיים או ענייניים בפעילות המשטרה".