במפלגת יחד טוענים כי בידי מקורבים לאלי ישי ישנה קלטת חדשה שבה נשמע הרב עובדיה יוסף, בעת שאושפז בבית החולים סמוך למותו, תומך בכך שישי יקים מפלגה חדשה, כך על פי דיווח הערב (רביעי) בערוץ 2.



על פי הדיווח המיוחס למקרובים לישי, התמונות העולות מהקלטת קשות, שכן הרב נראה שם מחובר לצינורות ובמצב בריאותי קשה - אם כי עדיין היה בהכרה כשהוקלט ואמר את הדברים.



למרות התוכן שטוענים כי היא מכילה, לא כולם בסביבתו של ישי תומכים בפרסומה של הקלטת, שצפויה לטלטל את ש"ס בשנית. כזכור, הקלטת הקודמת של הרב עובדיה, בה תקף בחריפות את יו"ר המפלגה אריה דרעי, הובילה להתפטרותו - ואז לחזרתו של האחרון להנהגתה. אחדים מהמקורבים הציעו לפרסם את הקלטת ושרב המקורב לישי אף יציג אותה בכנס שיערכו, ואילו אחרים מתנגדים לפרסום בטענה שהיא תגרום נזק גדול לישי ומפלגתו, שבשבועות האחרונים עוברת את אחוז החסימה - ונכנסת לכנסת.



גם פרסום יומן כלתו של הרב עובדיה יוסף מעורר מחלוקת



ובתוך כך, הרחוב החרדי שוב סוער. ביממה האחרונה הופצו ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטס-אפ תצלומי דפים מתוך יומן אישי של הרבנית יהודית יוסף, כלתו של הרב עובדיה יוסף ורעייתו של רבי משה יוסף, יו"ר בד"צ ה'בית יוסף'. על פי הדיווחים, את היומן החלה יהודית לכתוב חמש וחצי שנים לאחר שהיא משפחתה עברו להתגורר בבית שברחוב הקבלן 45, יחד עם הרב עובדיה, לאחר שנותר לבדו בעקבות פטירת רעיית.



יהודית טיפלה ברב במשך כ-20 שנה, ועל פי אותם דיווחים היא תיעדה את זכרונותיה ביומן מיוחד אותו שמרה במגירות."במשך חמש וחצי השנים שבהן אני גרה בבית חמי. לא כתבתי שום דבר על חיי היות ולא האמנתי בזה, אך מיום ליום שהחיים נעשו יותר מדי מתוקשרים ונעשים דברים שיותר קשורים לבעלי ולי, החלטתי במפתיע בשעה 16:00 בדיוק אחר הצהריים של יום שני לכתוב את העובר עליי במשך חיי", כתבה בפתח היומן.



 בדפים שפורסמו מתייחסת הרב יוסף לסכסוכים בתוך בית הרב. "כל הזמן מאז שאני ובעלי גרים פה, חיפשנו את השלום. בשנה הראשונה היה לא הכי הכי מצד המשפחה וזאת הבנתי מאד”. מקורבי הרב עובדיה זועמים על הדלפת היומן.