יושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט תקף אתמול (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי הוא הסכים לוויתורים מפליגים לפלסטינים, בהם חזרה לקווי 1967 עם חילופי שטחים, מסירת יישובים יהודים לריבונות של הפלסטינים והקמת מדינה פלסטינית. 



בסטטוס שפרסם בנט בחשבון הפייסבוק שלו הוא כתב: "ראש הממשלה, תחת לחץ כבד של הממשל, הגיש הצעה לאבו מאזן שעיקריה: חזרה לקווי 67 עם חילופי שטחים, דחיית נושא ירושלים והפליטים להמשך, ישובים יהודים לא ייהרסו אלא יועברו לריבונות פלסטינית, או יתפנו בהסכמה עם פיצויים. כן. אלו העובדות". 

בנט הוסיף כי מדובר בעובדה שפורסמה כבר בעבר ב"מקור ראשון", בערוץ 7  ובכלי תקשורת נוספים, בהם "ידיעות אחרונות", שפרסם הבוקר מסמך שלכאורה מוכיח גם הוא את הפרטים. 



בנט הזהיר כי: "בשנתיים הקרובות יופעלו על ישראל לחצים חסרי תקדים למסור את יהודה ושומרון לערבים ולהקים בהם מדינה פלסטינית. בלי בית יהודי גדול, האסון הזה יקרה. לא יהיה מי שיעצור זאת".

נתניהו: "אף ראש ממשלה לא תרם כמוני להתיישבות  ועמד בלחצים בלתי רגילים"

בתגובה לדברים, פרסם הליכוד סרטון בו מכחיש נתניהו את הדברים ואומר: "גיבובים של שטויות. מעולם לא הסכמתי לחלק את ירושלים ולחזור לקווי 67'. לא הסכמתי מעולם לוותר על הנוכחות בבקעת הירדן ולהכיר בזכות השיבה". 

נתניהו הוסיף:" מה שהיה זה ניסיון לגבש טיוטה אמריקאית, שמראש אמרתי שאתנגד לסעיפים שאינם מקובלים עלי. אף ראש ממשלה לא עמד בתוקף על בנייה ועל ההתיישבות כמוני. עובדה שבנינו אלפי יחידות דיור בירושלים ובשומרון ועמדנו מול לחצים בלתי רגילים".