במפלגת הליכוד מגיבים לעצרת שהתקיימה הערב (שבת) בכיכר רבין, בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם, שכותרתה "ישראל רוצה שינוי" ומבקשת להחליף את שלטון ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואומרים כי "העצרת בתל אביב היא חלק מקמפיין מתוזמר של השמאל הממומן במיליוני דולרים מחוץ לארץ".

"מטרתו של הקמפיין להחליף את ממשלת הליכוד הלאומית בראשות נתניהו בממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז׳י אשר תיתמך על ידי המפלגה הערבית. מיליוני דולרים זורמים בימים אלה מחו״ל כדי להעלות את שיעור ההצבעה במגזר הערבי", נמסר בהודעת הליכוד.
על אף טענתו של ראש המוסד לשעבר מאיר דגן כי הוא הגיע "ללא אספירציות אישיות" לעצרת בכיכר רבין, בליכוד אמרו כי "הנואם המרכזי, מאיר דגן, הוא איש שמאל בדעותיו. מוזר שהוא טוען כיום כי אינו מאמין בהנהגה הנוכחית, כאשר הוא בעצמו ביקש להאריך את כהונתו כראש המוסד תחת הנהגתו של ראש הממשלה". 


מאיר דגן בעצרת. "לא מפחד מהאויבים, מפחד מההנהגה שלנו". צילום: אבשלום ששוני
"הציבור החכם יודע את האמת", מסרו בליכוד, "ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בנחישות ובתקיפות את המערכה הבינלאומית לעצירת התחמשות איראן בנשק גרעיני, הוא אינו נכנע ללחצים הבינלאומיים ורק ממשלת ליכוד בראשות נתניהו תמנע הקמת מדינת טרור שנייה ביהודה ושומרון ותשמור על ירושלים מאוחדת ושלמה לנצח".

בתוך כך, מארגני עצרת ימין הודיעו כי יתאחדו במוצאי שבת הבאה ומסרו כי "ארגוני v15  ומיליון ידיים נכשלו בכוונתם להוציא את ההמונים אל הרחובות על מנת להביא לשינוי פוליטי. המאמץ האדיר שעשו ארגונים אלה להוציא לרחובות את השמאל והמרכז של המפה הפוליטית הישראלית לא הצליח להביא לכיכר רבין אלא כ 30,000 איש. מדינות אירופה, ארגונים ותנועות ממדינות אירופה, תקציבי עתק, התגייסות של ידיעות אחרונות בצורה כל כך בוטה כדי לקרוא לציבור להגיע, קידום העצרת בכל ערוצי הטלויזיה, כל המאמץ האדיר הזה, הביא לעצרת בינונית שחסרה בה חום והתלהבות". 
 

"הצלחה בקרבות ובמלחמות אינה ערובה לתבונה מדינית", אמרו המארגנים מ"המטה המאוחד למען ארץ ישראל" ברמיזה לדבריו של מאיר דגן והוסיפו כי "הניסיון המלאכותי ליצור תחושה של אווירה לאומית, כמו השם "המחנה הציוני" למי שרוצים להקים מדינה לערבים בלב ארץ-ישראל, לא הצליחו להוליך שולל את הציבור הישראלי. הציבור מרגיש את הזיוף, את הניסיון המלאכותי לייצר אווירה לאומית, ולכן הוא לא נגרר אחרי התעמולה השקרית. הציבור מרגיש מתי מנהיגים משדרים גאווה לאומית ומתי הם עובדים על הציבור עם תחליפים מלאכותיים. הציבור לא אכל את הפיתיון של השמאל. הציבור מתלהב מכבוד לאומי, מאהבת ארץ-ישראל, מחלוציות".

ראש המוסד לשעבר דגן, נאם מוקדם יותר בעצרת ואמר בהתרגשות רבה כי "ישראל היא מדינה מוקפת אויבים, אבל האויבים אינם מפחידים אותי - אני מפחד מההנהגה שלנו, אני מפחד מהיעדר החזון ומאובן הדרך", אמר דגן, "מאובדן הנחישות. מאובדן דוגמא אישית. אני מפחד מההססנות והקיפאון. ואני מפחד מעל הכל ממשבר המנהיגות.  משבר מנהיגות שהוא החמור ביותר שהיה כאן עד היום".