בעוד שבמחנה אלי ישי מאיימים לחשוף קלטות נוספות ובהן דברים שאמר לכאורה הרב עובדיה יוסף ז׳׳ל בגנותו של אריה דרעי, שחררו אתמול בש"ס הקלטה של הרב שבה הוא מתייחס לחזרתו של היו׳׳ר לפוליטיקה ומשבח אותו על התמיכה במוסדות התורניים.
 
הרב עובדיה ז״ל אמר בהקלטה כי ״שואלים אותי מי יהיה ראש המפלגה. הרב אריה דרעי היה מייסד התנועה. עשר שנים בערך היה שר הפנים, היטיב עם כל הישיבות, בלי הבדל. ספרדים, אשכנזים. החכמים אמרו לנו 'יש לנו צעיר אחד, ספרדי, שעשה מה שלא עשו במשך 40 שנה'. הוא הציל הרבה כוללים מהתמוטטות, הושיע אותם, נתן להם ממשרד הפנים כדי להחזיק אותם. לקחו אותו לבית סוהר, קרה מה שקרה. כשיצא, לא יכול היה לקחת על עצמו את התנועה בגלל החוק. לפני כמה חודשים עבר הזמן שמותר לו, זה היה פיקדון בידינו. הבטחתי לו, אתה תצא - ניתן לך לחזור. עכשיו אושר לנו להחזיר אותו. החזרנו את הפיקדון".
 
בתוך כך, הרב יורם אברג׳ל, מבכירי הרבנים הספרדים שהעבירו את תמיכתם מש״ס למפלגת יחד של ישי, רמז שוב לקלטת שבה מאשר לכאורה הרב לישי להקים מפלגה. בכנס שהתקיים בנתיבות, אמר אברג'ל כי מנהיג ש"ס המנוח טען שנכפה עליו להחזיר את דרעי לשורות המפלגה.
 

הרב אמר באירוע כי "מרן אמר באחד השיעורים המזעזעים ששמענו פעם, 'תדונו אותי לכף זכות, לא עשיתי שום דבר מעצמי. כפו עלי, לחצו עלי, איימו עלי קצת, שיפרשו, שיעשו כך או כך. ואני זקן, אפילו לכתוב לא יכול. נאלצתי לעשות מהלך שהוא על אפי ועל חמתי, אבל עדיין האיש שהוא בכל ביתי נאמן זה רבי אליהו ישי'".
 
הקלטת, נטען, היא מימיו האחרונים של הרב עובדיה ז"ל, כשהיה מאושפז בבית החולים. ישי רמז השבוע לקלטת הזו ואמר בראיון לערוץ 2: "אתם לא תוציאו עלי שקרים ואני לא אוציא עליכם את האמת. יש תיעוד שאם אני אומר אותו, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה, ואני לא יכול לפגוע בבית שגדלתי בו".
 
ישי הבהיר בהמשך הראיון כי "אני לא הוצאתי מעולם קלטת, אני לא אגרר, זו לא דרכי ולעולם לא אעשה זאת". בינתיים, הקמפיין החדש של ש"ס תוקף את האמירות של האומן יאיר גרבוז בכיכר רבין במוצאי שבת. ש"ס, שמדגישה את אפליית עדות המזרח, לטענתה, ושל "האנשים השקופים", יצאה בשלטי חוצות שבהם נראו תמונותיהם של הצייר (ושל יאיר לפיד) עם הכיתוב "מי אתה שתתנשא מעלינו?".