שר החוץ אביגדור ליברמן תקף היום (שלישי) במרומז את תפקודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "לא מספיקים נאומים בווישנגטון - צריך החלטות בירושלים". ליברמן הוסיף כי "אנו סובלים מחוסר יכולת לקבל החלטות. כמו בצוק איתן שלא ניתנה הוראה להוריד את שלטון חמאס למרות שזה מה שהיה צריך לעשות". 



ליברמן התייחס לנושא המדיני ואמר כי אבו מאזן איננו פרטנר: "אי אפשר להידבר עם חמאס ואבו מאזן. זה דיבורי סרק כל עוד חמאס שולט בשטח. לאבו מאזן אין סמכות לייצג את הפלסטינים. אין לו גם לגיטימיות בעיני הפלסטינים, לכן הוא דוחה את הבחירות כבר חמש שנים". 



הוא הוסיף: " אין לי שום עניין במשא ומתן עם הפלסטינים, 22 שנים ניסינו. הפתרון הוא הסדר אזורי. אין לנו ויכוח עם כווית, מדינות המפרץ וערב הסעודית. הליגה הערבית זה פיקציה. לא ראינו אותה בלוב, עיראק ותימן. המדניות הערביות המתונות אוהבות את הפלסטיניות פחות מאיתנו. הנושא הפלסטיני יכול להיות רק חלק מעסקת חבילה גדולה עם מדינות ערב".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס למסמך הוויתורים לפלסטינים עליו פורסם בידיעות אחרונות: "מעולם לא ראיתי מסמך כזה אבל הייתי דוחה אותו מכל וכל. לא קיבלתי מעולם עדכונים עליו במסגרת המשא ומתן ולכן לא ראיתי אם הוא אותנטי או לא. לא רוצה לתת פרשנות לנתניהו אבל ראינו את המסמך שדרמר חתום עליו". 

על היום שאחרי הבחירות אמר: "אני לא נצמד לפרסונות אלא לעקרונות ולכן אין לי בעיה לשבת עם נתניהו. אני לא פוסל. יש רק בסיס אחת לממשלה חדשה:
 "שינוי שיטת הממשל כדי שלא יהיו בחירות כל שנתיים".כשנשאל על מי ימליץ לנשיא אמר: "אני הולך להמליץ על עצמי ואחר כך נראה. אני רוצה להיות שר הביטחון ולחסל את שלטון החמאס ולהעביר חוק עונש מוות למחבלים".