איש העסקים רוני מאנה שיתף היום (רביעי) בחשבון הפייסבוק שלו את מחשבותיו לקראת הבחירות ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת רעייתו.



מאנה, שהיה חבר קרוב של משפחת נתניהו, סיפר בפוסט שפירסם בחשבון הפייסבוק שלו: "הייתי איש סודם של שרה וביבי נתניהו. מטפל, תומך, פותר סכסוכים רגישים ותקריות לא נעימות. האיש שמזעיקים אותו באמצע הלילה, וזה שמדבר עם יאיר ואבנר כשאירועים לא נעימים פוקדים את המשפחה". 

הוא הוסיף כי: "אמנם שרה וביבי פגעו בי ובמשפחתי, ניסו לדרדר אותנו לתהום רגשי, כספי ובריאותי ונכשלו, אבל בניגוד אליהם שמתי לעצמי קו אדום.

מי שהפקידו בידיי את סודותיהם האינטימיים והכמוסים ביותר, לעולם לא ימצאו אותם חשופים בפומבי גם אם הדרך שבה בחרו, אין בה אפילו לא מידה אחת של חברות, הגינות או אנושיות". 


"כל מה שליליאן פרץ סיפרה נכון"
מאנה האשים ותקף את יחסי האנוש של בני הזוג נתניהו וכתב ש"לא פלא שכל מי שעבד לצידם באופן רשמי ולא רשמי נפגע. הרשימה ארוכה מאוד.. עבורם האנשים סביבם הם כלי חד פעמי להשתמש ולזרוק , וזה לא רק אני,זה גם מנהלי לשכה ,יועצים, דוברים ,שרים, חברי כנסת ,חברים ורבים אחרים וכל מי שבא איתם במגע. יש להם תחושה שישראל והישראלים ״קטנים עליהם״. שהם מורמים מהעם,שהם אמריקאים או אירופאים-ואנחנו מזרח תיכוניים פרימיטיבים לעומתם".
מאנה ביקש להתנצל אישית בפני עוזרת הבית לשעבר במעון ראש הממשלה ליליאן פרץ, שהאשימה את שרה נתניהו ותבעה אותה בהאשמות שונות: "הייתי מעורב בעניין ליליאן פרץ. הייתי מעורב כי התבקשתי - וטעיתי. אני מבקש סליחה בהזדמנות זו מליליאן פרץ ומהעוול שנגרם לה".
הוא העיד כי "בני משפחת נתניהו לא נהגו בה כראוי-וגם אני לא. ראיתי אז ,כמו היום ,את כל הדוברים החנפנים והשליחים מלכלכים ומגדפים אותה בכלי התקשורת ושתקתי. כל מה שליליאן פרץ סיפרה והעידה בתביעתה והכל נכון במאה אחוז-וחשוב שהציבור ידע זאת". 
לסיום כתב: " רק אומר שאיני מוכן לחשוף שום דבר הקשור לחיים האישיים שלהם למרות שהדברים יחוללו רעידת אדמה במגזרים רבים. ממני לא ייצא דבר. 
חשוב לי שאנשים ידעו שהמרחק בין מה שנראה לבין המציאות לא היה רחוק כל כך.  אני לא אצביע לביבי".