"פאדיחה" למפלגת יחד בראשות אלי ישי. המפלגה פרסמה הבוקר (חמישי) הודעה לעיתונות שבה היא תוקפת את חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) על שביקרה כביכול ברמאללה ונפגשה עם אבו מאזן. אלא שההודעה התבססה על דיווח שגוי שכן זועבי אמורה לבקר בעיר רמלה ולא ברמאללה.



במפלגת יחד הודו אחר כך כי התבססו על מידע שגוי ופרסמו הודעת הבהרה. בהודעה הראשונית אמר יו"ר יחד אלי ישי: "פעולותיה של זועבי מוכיחות שוב ושוב שמקומה בפרלמנט בעזה. מי שפגע בחיילי צהל במשט המרמרה אינו מכיר בקיומה של מדינת ישראל ונפגש עם אבו מאזן ברמאללה, אסור לו לכהן כנציג רשמי של מדינת ישראל. בכוונתי בכנסת הבאה לחוקק חוקים ברורים שלא יאפשרו לאויבים לכהן בכנסת. מעשה זה של זועבי מעיד על הכוונות האמיתיות של חלק מהרשימה הערבית, שמטרתה פגיעה בריבונות המדינה על מוסדותיה".



לאחר שהתבררה להם הטעות כי מדובר ברמלה ולא ברמאללה, פרסמה יחד את ההודעה הבאה: "התגובה נשלחה לאור מידע שהתקבל מגורם שנשמע מוסמך. נציין, כי ידיעה על ביקור של זועבי ברמאללה או בעזה לא נראה דימיוני לאור התנהלותה בשנים האחרונות כחברת כנסת, נגד המדינה ונגד חיילי צה״ל. בתנועת יחד מקווים, כי אכן בסופו של דבר זועבי תמצא את מקומה הטבעי בפרלמנט בעזה או בראמללה והידיעה תתאמת. יחד תפעל לשם כך בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותה״.



ברשימה המשותפת התייחסו בגיחוך להודעת ישי ואמרו כי הם "לא מופתעים מכך שישי ה'חברתי' אינו מבדיל בין רמאללה הפלסטינית לרמלה - עיר שמצוקת תושביה אמורה להיות בראש מעייניו. בתגובתו המופרכת הוא לא רק הפך עצמו לבדיחה, אלא הפגין בורות בגאוגרפיה של האיזור, שאמורה להדאיג את קומץ מצביעיו”.