בהמשך לראיונות הרבים שנתן ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתקשורת בימים האחרונים, התראיין הבוקר (ראשון) נתניהו ברשת ב' והתייחס לדבריו אמש, בהם הבטיח "תפקיד כלכלי בכיר" למשה כחלון, יו"ר כולנו.



"כחלון ואני הורדנו יחד את מחירי הסלולאר. אני חושב שנוכל לעבוד יחד באוצר. נוכל להוריד יחד את מחירי הדיור ויוקר המחיה, יש לנו ניסיון מוצלח יחד ורצינו לעשות דברים נוספים יחד אך לא היו לי מספיק מנדטים. אם אני ארכיב את הממשלה בלי שום קשר למספר המנדטים- הוא יהיה באוצר", הדגיש נתניהו.



לשאלה של המראיין אריה גולן, מדוע הרצוג מוביל בסקרים, ענה נתניהו: "יש דאגה אמיתית שלא נוכל להרכיב את הממשלה הבאה. התמיכה שהרצו ולבני מקבלים, אם הם יעלו-הם יצטרכו להיכנע לתכתיבים של הקהילה הבינלאומית". כמו כן, האשים נתניהו את התקשורת, כי היא מגוייסת נגדו ונגד הליכוד: "יש עיתון ורשת אינטרנט שכל הזמן תוקפים אותי. למחנה הלאומי אין את הדבר הזה".



גולן שאל את ראש הממשלה על עיתון "ישראל היום" שבבעלותו של חברו, שלדון אדלסון, אך נתניהו מיהר לומר כי ישנם גופי תקשורת אחרים אשר משקיעים בשמאל גם הם. "התקשורת מגוייסת נגדי ונגד הליכוד כמו שלא קיים בשום עולם חופשי. יש פה ניסיון לכפות ממשלת שמאל, ע"י סיקור תקשורתי מתוזמן היטב".



"אדוני ראש הממשלה, אתה מדבר במונחים לא דמוקרטים"



גולן מיהר לענות ואמר: "אתה מדבר במונחים לא דמוקטים אדוני ראש הממשלה, 'לכפות'- זה בחירות דמוקרטיות, וזה לא אסון ולא סכנה או מזימה חובקת תבל אלה בחירות, אזרחים בני חורין ילכו לקלפי". לכך נתניהו הגיב: "רוב אזרחי המדינה באמת רוצים שהוביל את המדינה. וזה דמוקרטי לחלוטין, צריך ראש ממשלה חזק".



לשאלה של גולן, האם יפרוש נתניהו מהחיים הפוליטיים במידה ויפסיד, ענה ראש הממשלה: "אני לא פורש משום דבר אלא מתמקד בהשגת הניצחון. זה אפשרי ולכן אנשים חייבים להצביע".



יו"ר המחנה הציוני' יצחק הרצוג, התראיין גם הוא ברשת ב' והגיב לדברי נתניהו: "זה מעליב שהוא מחלק תיקים לפני הבחירות, אני לא בטוח שכחלון יפול במלכודת".

הרצוג נשאל האם הסכם הרוטציה שלו עם ציפי לבני יבוטל בעתיד ועל כך ענה: "אני עומד בכל הסכם שאני לוקח על עצמי. החיבור שלי עם לבני יצר את המפץ הגדול של הבחירות הללו ומטרתנו להחליף את השלטון. אנחנו רואים את טובת המדינה, היא מעלינו".