תגובת הליכוד להודעת ברק:




ברק ובוז׳י שוב חוברים, כמו שעשו בשנת 99׳, כדי להביא ממשלת שמאל של נסיגות, ויתורים וחלוקת ירושלים. בפעם הקודמת זה הסתיים בכך שהביאו עלינו את האינתיפאדה השנייה והאוטובוסים שהתפוצצו בלב ערי ישראל. גם הפעם הם נעזרים בעמותות שמאל, ובמיליוני דולרים שזורמים מחוץ לארץ כדי להעלות את שיעור ההצבעה במגזר הערבי ובקרב מצביעי השמאל, אלא שהפעם הם כבר לא שותקים. הדרך היחידה לעצור את הניסיון להמליך את ציפי ובוז׳י כראשי ממשלת שמאל, ולהבטיח שתקום ממשלת ליכוד עם שותפינו במחנה הלאומי, היא לצמצם את הפער שנוצר בסקרים ולהצביע לליכוד גדול.אהוד ברק הודיע היום (שני) על תמיכתו ביצחק הרצוג ובמחנה הציוני. בהודעה שפרסם אמר הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר: "אני מכיר את יצחק הרצוג עשרות שנים. הוא כיהן כמזכיר הממשלה בראשותי וכשר לצידי בממשלות שבהן הייתי חבר כמנהיג העבודה. יצחק הרצוג הוא אדם שקול, מנוסה ואחראי".



"ראיתי את יצחק הרצוג מקרוב בדיונים ביטחוניים ומדיניים רגישים ביותר ובסופם - הכרעות. אני מודע גם להערכה הרבה שרוחשים להרצוג מנהיגים בעולם שפגשו בו ושוחחו עימו. אני סומך על יצחק הרצוג. אזרחי ישראל יכולים לסמוך עליו בכל נושא ביטחוני העומד על הפרק". 



 בליכוד הגיבו להודעת ברק: "ברק ובוז׳י שוב חוברים, כמו שעשו בשנת 99׳, כדי להביא ממשלת שמאל של נסיגות, ויתורים וחלוקת ירושלים. בפעם הקודמת זה הסתיים בכך שהביאו עלינו את האינתיפאדה השנייה והאוטובוסים שהתפוצצו בלב ערי ישראל. גם הפעם הם נעזרים בעמותות שמאל, ובמיליוני דולרים שזורמים מחוץ לארץ כדי להעלות את שיעור ההצבעה במגזר הערבי ובקרב מצביעי השמאל, אלא שהפעם הם כבר לא שותקים. הדרך היחידה לעצור את הניסיון להמליך את ציפי ובוז׳י כראשי ממשלת שמאל, ולהבטיח שתקום ממשלת ליכוד עם שותפינו במחנה הלאומי, היא לצמצם את הפער שנוצר בסקרים ולהצביע לליכוד גדול".

איילת שקד, המועמדת מטעם הבית היהודי לתיק ביטחון הפנים, הדגישה בעמוד הפייסבוק שלה את החשיבות להצביע למפלגתה. "אל תתבלבלו", כותבת שקד, "יום אחרי הבחירות 24 ועוד 12 הם 36 מנדטים נאמנים לארץ ישראל, אבל 27 מנדטים לליכוד ו-9 לבית היהודי חלילה, זה אומר שאין שינוי במשרד המשפטים, שנפתלי בנט יו״ר סיעה באופוזיציה, שארץ ישראל נתונה לחסדיו של אבי דיכטר". האם ברק ילהיט את קרב ביבי-בנט?