כמו בכל מערכת בחירות,  גם ביום ההצבעה של בחירות 2015, ישנם לא מעט מקרים של תלונות על זיופים, איומים ואלימות מסביב לקלפיות. בשעות האחרונות נסגרה זמנית קלפי בירכא ונפתחה לאחר מספר דקות לאחר זיוף של מספר מעטפות.

מפלגת "ישראל ביתנו" בראשות אביגדור ליברמן, הגישה באמצעות בא כוחה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת, בנוגע למספר תקריות, בהן, לטענת המפלגה, הותקפו נציגיה.

על פי טענת המפלגה, יו"ר קלפי של "ישראל ביתנו" בנצרת הותקפה על ידי מקומיים. בבאקה אל גרבייה, כפר קרע וסכנין נמנעה כניסתם של נציגי המפלגה שהגיעו עם כתבי מינוי לקלפיות.

 צעיר בן 23 תושב שדרות עוכב לחקירה בחשד שאיים על חייו של  ח"כ עמיר פרץ בעת שזה נכנס למסעדת שווארמה בשדרות, היום (שלישי), במהלך יום הבחירות.

על פי החשד, סמוך לשעה 17.30 אחר הצהריים נכנס ח"כ פרץ למסעדה כדי להשביע את רעבונו וצעיר תושב העיר ניגש אליו והשמיע בפניו אמירה. "שב תאכל יפנקו אותך כי זה היום האחרון שלך". ח"כ פרץ עזב את המסעדה ופנה לתחנת המשטרה בשדרות שם הגיש תלונה כנגד החשוד שעוכב לחקירה. במשטרה שוקלים להאריך את מעצרו של החשוד.
 
בארבע קלפיות בתחום היישובים עכו, קרית אתא, טבעון ונהריה עלה חשד לזיוף כאשר ארבעה אנשים הגיעו להצביע בקלפי וגילו כי כבר הצביעו בשמם. המשטרה פתחה בחקירה.

בעפולה, צעיר בן 19 התלונן כי המזכיר בקלפי בו הלך להצביע, טען בפניו כי ברשימות מופיע כי כבר הצביע היום, למרות שהצעיר טוען כי לא כך הדבר. תחנת המשטרה בעפולה פתחה בחקירת המקרה.

במהלך היום הגיעו תלונות על כך שאזרחים שאינם נכים, מנצלים את האפשרות להצהיר שהם סובלים ממוגבלות ובכך להצביע בקלפי אחרת מזו שנועדה להם. המשטרה הוציאה הודעה בנושא ובה היא מזכירה כי הדבר מהווה עבירה פלילית.

מוקדם יותר בבוקר, בקלפי בירושלים נמנעה כניסת צלם עיתונות שביקש לצלם את משפחתו בקלפי. עוד בירושלים, חבר ועדת קלבי קיבל הערה בעקבות שאלות על עמדות פוליטיות של בוחר.

בסכנין התקבלה תלונה על גניבת 120 מעטפות מהקלפי. באשדוד, באשדוד, תמונות ראש הממשלה וחברי הכנסת הוסרו מוועדת קלפי.