סערה ברשת בעקבות סטטוס בוטה שכתבה אתמול (רביעי) ברשת הסופרת והשחקנית אלונה קמחי, שכנראה לקחה באופן קשה את תוצאות הבחירות והתקשתה להשלים עם נצחון הימין.



"תחי הטיפשות, הרשעות והתודעה הכוזבת. תשתו ציאניד ניאנדרטלים מזויינים. ניצחתם. רק המוות יציל אתכם מעצמכם", כתבה אך זמן קצר לאחר מכן מחקה את הסטטוס.

קמחי זכתה בעקבות הסטטוס למבול של תגובות חריפות, קללות ונאצות אך מתברר שהיא לא היחידה שהתקשתה להשלים עם התוצאות. גם פרופסור אמיר חצרוני, מרצה לתקשורת ופרופסור חבר באוניברסיטת אריאל, שכרגע מושהה מתפקידו, כתב דברים דומים וטען כי הצבעה לימין יכולה להצביע על פיגור שכלי.


הסטטוס של קמחי. צילום מסך
 

"אני כמובן לא אחראי למה שאלונה קמחי כותבת או מוחקת, אבל אני במקומה לא הייתי מוחק את את הדברים שכתבה על מצביעי הימין כניאנדרטלים", כתב חצרוני. "הצבעה לימין יכולה להיות אינדיקציה לפיגור שכלי, כי אפילו אם אתה מתנחל עם פטיש על מערכת המכפלה - אתה אמור להבין שפינוי התנחלויות מביא איתו כאלו סטיפות שתשכח לא רק איך נראית בית אל אלא אפילו איפה נמצא הר הבית”, כתב בדף הפייסבוק שלו.
 
"מה בנוגע להצבעה לשמאל? אני מתקשה מאוד לראות בהצבעה למרצ, לדוגמא, עדות לאינטליגנציה. אמנם בניגוד לימין, השמאל לפחות משתדל לצמצם את הסיכוי למלחמה הבאה, אבל מאידך הוא מוכן לפתוח רגליים למהגרי עבודה מסופלסים מאפריקה שנחוצים כמו קדחת העופות. הימין, מן הסתם, היה רץ לגייר את המהגרים הללו, כאילו שגיור אורתודוקסי זו תרופה לסיפליס. שורה תחתונה: אמנם השמאל לוקח את הימין בפוטו-פיניש של "מי קצת פחות פסיכי" אבל ההמלצה הכי טובה שאני יכול לתת זה לקחת את הרגליים ולברוח. ישראל איננה מקום מתאים לאנשים נורמליים ורציונליים”.
 
כבר אתמול פרסם חצרוני פוסט מתריס: