המקום השני ברשימת המחנה הציוני ואולי האדם המושמץ ביותר במערכת הבחירות הנוכחית, ציפי לבני, התראיינה הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל ואמרה: "ביומיים האחרונים של המערכה ראש הממשלה שיתף את הציבור בפחדיו והעצים את זה. זה היה שיח של שנאה ופחד. זה מאוד מעציב. השיח האחרון דיבר על פחדים מפני השמאל כחלק מהאויב ומשתפי פעולה עם האויב. ראש הממשלה עוד יוביל אותנו למקום ממנו הוא הזהיר אותנו".

"הרגשות והפחדים שנתניהו עורר זה דבר שמטריד אותי. קודם כל, חלק מהטענות שלי הן ביחס לנתניהו עצמו. הוא זורע פחד שהולך וחודר לתוך המדינה ומייצר פחד ושנאה מהציבור הערבי. אני מרגישה שדמוקרטיה תהיה מילה גסה בבחירות הבאות".
לבני המשיכה לבקר את ראש הממשלה ואמרה: "נתניהו, בקור רוח ובכוונת מכוון, בא ממקום שהוא רוצה לשבת על הכיסא, הוא מבין את המשמעות של ויתור על נאום בר אילן, הוא ימכור לציבור את השנים הבאות כאין ברירה, שאין מה לעשות נגד זה, אבל זה לא נכון. נתניהו הפך את השמאל לאוייבי מדינת ישראל, זה מעשה של שנאה מצד ראש הממשלה וקשה לראות את זה. זה אמנם היה מהלך שהביא לו את הניצחון, אבל זה מהלך שיביא לשנאה ופחד.
 

על העובדה שגם המחנה הציוני ניהל קמפיין אנטי נגד נתניהו, אמרה לבני: "היה לנו קמפיין שלילי כי אני חושבת שנתניהו הוא ראש הממשלה שיוביל את ישראל למקום קשה בתפיסה הציונית של מדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה שחיה עם העולם ולא נגדו, מדינה ששומרת על זהותה ולא רק מפחד. יש כאן שתי דרכים שונות. לא יצרנו בתוך החברה הישראלית את מה שהוא יצר בחברה הישראלית".

על הביקורת שספגה בקמפיין אמרה לבני: "אני חטפתי בקמפיין הזה, לא נהנתי מזה אבל יש לי את הכח לעמוד בזה. ברגע שזה התחיל להיות מופנה בצורה כל כך אגרסיבית מול חלקים אחרים בחברה הישראלית זה דבר בעייתי. אני חולקת עמוקות על נתניהו אבל הוא לא אויב של מדינת ישראל ונתניהו הפך אותנו לאוייבים".