מי עומד מאחורי דף הפייסבוק "לא לתת"? כתבה שפורסמה על מתנגדי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקוראת לא לתרום לשכבות החלשות שהצביעו לו עוררה גל תגובות ברשתות החברתיות. 



כתבה באתר גלובס סיפרה על "קמפיין חדש ברשתות החברתיות פייסבוק וטוויטר" במסגרתו "קוראים גולשים שונים להפסיק עם הסולידריות ועם התרומות לנזקקים ולשכבות החלשות, בשל העובדה שרוב אותם חלשים שהיו זקוקים לשינוי - בחרו בנתניהו". בכתבה פורסמו ציטוטים של כמה מתוך אותן "קריאות שמציפות את הרשת" שלא לתרום עוד לתושבי הדרום ולשכבות חלשות שהעניקו לנתניהו את הניצחון.
 
העומדים מאחורי דף הפייסבוק לא הסכימו לחשוף את זהותם, אך כתבו למעריב:" אנחנו קבוצה של אנשי מעמד הביניים. אנחנו לא מאוגדים תחת שום מסגרת פוליטית ואין לנו שום רצון להשתייך לשום מפלגה או עמותה".

"לאחר שקיבלנו את תוצאות הבחירות והבנו שהתוצאות הללו יעמיקו את הפער בין המעמדות ויעמיסו עוד יותר את הנטל על אנשי מעמד הביניים, החלטנו להביא את האמת שלנו אל הרשת החברתית. אין לנו אחידות מפלגתית, הצבענו לכל הקצוות בקשת הפוליטית מתוך אמונה שניתן יהיה ליצור פה משהו אחר".

הם הסבירו כי הם מעוניינים ליצור שינוי: "לתת עתיד לילדינו שגדלים אל תוך מציאות חברתית, כלכלית ובטחונית מפחידה. לא כולנו תושבי המרכז, להפתעתכם רובנו תושבי הפריפריה שגדלו והתחנכו פה, תרמו למדינה את מיטב שנותיהם וממשיכים לתרום גם בימים אלו. את המחאה הפרטית שלנו אנחנו נביע בדף הפייסבוק הזה, על אף הגידופים והנאצות המחרידות שאנו מקבלים על הדף ובהודעות פרטיות את האמת הכואבת שום קללה לא תעצור".

הם הוסיפו: "יש לנו דיעות מגובשות במגוון היבטים שנוגעים למחייה בארץ שלנו ואנחנו נמשיך להביע אותן, המטרה שלנו היא מאוד פשוטה: רוצים שיהיה פה יותר טוב. לנו ולילדינו".