מאות מפגינים התגודדו בעצרת תמיכה מחוץ לביתו של ח"כ והשר לשעבר אלי ישי, במחאה על מה שהם רואים כאלימות, פסילת קולות ורמאות שהופנו כלפיהם ע"י תומכי ש"ס במערכת הבחירות האחרונה.

ו"ר מפלגת יחד אלי ישי אמר למאות התומכים מחוץ לביתו: "אני אוהב אותכם, את כולם, את הפעילים, את ראשי המטות, וכל מצביעי יחד ועם ישראל. אני מודיע שאת המהפכה הזאת לא נעצור. אני כל כך מתחזק ומתעודד ממכם, האמונה שלכם בדרך שלנו מחזקת ומעודדת מאד".
 
עוד הוסיף ישי בנאומו: "ידענו שזה יקרה, תיארנו לעצמנו והתכוננו לכל מיני תרגילים של פסילת קולות, הלכנו בדרך האמת, אולם לא פגענו באחרים לא באלימות פיזית ולא באלימות מילולית".
 

כרזה נגד מפלגת ש"ס. צילום: ד'וברות יחד
 
ישי המשיך לטעון כי אנשי ש"ס "גנבו" לבוחריו את הבחירות ע"י מעשי רמאות: "אבל אנחנו את האמת נגיד, עשו כאן גניבת בחירות, הדמוקרטיה כאן נעלמה. הם רדפו ופגעו במרן ראש הישיבה, רדפו ופגעו בכל רבני המפלגה ותומכיה, כל מצביע ומצביע נפגע, אבל אני מודיע שאף אחד לא יעצור אותנו, אנחנו נמשיך ונבנה את התנועה בכל הכח , אנשים קרועים ועצובים. גנבו לנו את הבחירות והכאב ענק כי לא הפסדנו בדמוקרטיה אלה בגניבה".


"הקמנו תנועה להרבות אהבת חינם בעם ישראל למרות כל ההפרעות. למעלה מ 30 שנה אני פועל במערכות בחירות, אבל האהבה הענקית שהיתה בבחירות האלו לא ראיתי מימי. רק בשביל לראות את השמחה והאחדות הזו היה שווה להקים את התנועה הקדושה הזו.  כמה המנדטים האלו חסרים לעולם התורה, לשכבות החלשות.  מי יתן את הדין על גזילה של המנדטים האלו", קרא ישי לתומכיו. 
 
בסיום עצרת תמיכה באלי ישי, סמוך לביתו בשכונת הר נוף, עם פיזור הקהל, הושלך מחלון אחד הבתים בקבוק תבערה שהתנפץ והתלקח על הכביש. לא נגרם נזק ולא היו נפגעים. 
 
נפתחה חקירה. במשטרת ירושלים רואים בחומרה את האירוע ויפעלו לאיתור ומעצר חשודים לשם הבאתם לדין