שר ההגנה של ארצות הברית, אש קרטר, הביע הערב (שלישי) את תמיכתו ביוזמת הליגה הערבית להקים כח צבאי ערבי משותף, כדי להתערב במשברים בעולם הערבי.
 
לדבריו, אם מדינות ערב מוכנות לפעול כפי שהן פועלות כעת בתימן, יש לראות בכך צעד מבורך. קרטר אמר עוד, כי צבא ארצות הברית ישתף פעולה עם הכח הערבי, והדגיש כי "מדינות שאמורות להשתתף בו - כמו סעודיה ובחריין - הן בעלות ברית של ארצות הברית".
 
כזכור, הליגה הערבית אימצה ביום שני החלטה על הקמתו של הכח הערבי המשותף, עליו הכריז הנשיא המארח עבד אל-פתאח א-סיסי. במטה הליגה בקהיר אמרו, כי "תכנית מפורטת אודות הכח המשותף תוגש בתוך ארבעה חודשים".

שר החוץ הסעודי: ""אנו לא מחרחרי מלחמה, אך מוכנים לה"

בתוך כך, כוחות הקואליציה הערבית הפציצו כמה שדות תעופה הנמצאים בשליטת המורדים החות'ים ואנשיו של הנשיא לשעבר עלי עבדאללה סאלח. דובר מטעם הקואליציה הערבית הכריז, כי הם שולטים שליטה מלאה על המרחב האווירי של תימן.
 
שר החוץ של סעודיה, סעוד אל-פייסל, אמר כי מבצע "סופה נחושה" ימשיך בכל הכח כשהמטרה היא להיאבק למען המשטר הלגיטימי בתימן, והוסיף כי המשבר הנמשך בסוריה הוא "חורפה לתבוסתניים". השר הסעודי הדגיש, כי "אנו לא מחרחרי מלחמה, אך מוכנים לה". הוא שלל את האפשרות שריאד הולכת להכניס כוחות קרקעיים לתימן. "התימנים הם שיילחמו למען ארצם", אמר. "אנשי צבא ואזרחים רבים הצטרפו בימים האחרונים לכוחות המשטר, והם שיילחמו נגד החות'ים".

סין פינתה את אזרחיה מתימן וחדלה לפעול נגד שודדי הים באזור 
שר ההגנה הפקיסטני, חוואג'ה אסיף, שארצו הביעה תמיכה מוחלטת במבצע הסעודי, הגיע היולסעודיה, כדי לעמוד מקרוב על התמרון הצבאי המשותף עם צבא ערב הסעודית. את השר מלווה גם היועץ לענייני חוץ וביטחון לאומי סירטאג' עזיז. איסלאמבאד הביעה תמיכה מוחלטת במבצע הסעודי, וגינתה את איראן על מעורבותה בתימן.
 
בינתיים, סין פינתה את אזרחיה מתימן וחדלה לפעול נגד שודדי הים באזור בשל האלימות המתגברת. על פי הדיווחים בתקשורת הסינית, שלוש ספינות קרב עגנו בנמל עדן כדי לחלץ כ-500 אזרחי סין שנקלעו לאזורי הקרבות.
 
במקביל, איראן – בת בריתם של המורדים החות'ים בתימן - הזהירה כי המתקפה שמובילה סעודיה מסכנת את האזור כולו. טהרן קראה להפסיק מיד את המבצע הצבאי נגד החות'ים. סגן שר החוץ, חוסיין אמיר עבד אל-להיאן אמר כי "אש המלחמה, מכל צד, תגרור את האזור כולו לשחק באש, והדבר אינו עולה בקנה אחד עם האינטרסים של המדינות באזור".
 
סוכנות הידיעות הרשמית של איראן, אירנ"א, דווחה כי טהרן שלחה לראשונה מאז החל המבצע משלוחי סיוע בדרך האוויר למורדים. על פי הדיווח, הסיוע כולל 19 טונות של תרופות וציוד רפואי, ושני טונות של מזון מטעם הסהר האדום האיראני.