רוצים לנקות את הארץ ולזכות בפרסים? לקראת פסח יזם אתר "יש לאן" תחרות למטיילים ברחבי הארץ במסגרתה אוספים פסולת בטבע ואפשר לזכות בפרסים. אז איך משתתפים בתחרות? משחקים ונהנים באחד מאתרי הניווט שלנו בכל רחבי הארץ, אוספים פסולת במהלך המשחק ובסיום מצטלמים עם שקית האשפה וחיוך ענק משתפים את התמונה עם תיוג של 'יש לאן' בפייסבוק ו-yesh_lean באינסטגרם. התמונה שתצבור את כמות הלייקים הגבוהה ביותר תזכה במנשא גב לתינוק של חברת OUTDOOR או תיק שלוקר של חברת שורש לבחירתכם.

בנוסף כל תמונה שתצבור מעל חמישה לייקים תזכה בקוד קופון של 25% הנחה לערכה נוספת. התחרות תתקיים בין התאריכים 10/03/2022 - 24/04/2022.

 "יש לאן" הוא מיזם ומשחק ניווט סלולרי, טיול ופעילויות בעשרות אתרים בכל רחבי הארץ. ניווט ואתגר עצמאי, כיפי ומגבש לכל המשפחה. במשחק אתרי משחק חדשים ומאתגרים וגם פיצ'ר חדש בו המשתתפים יכולים לצפות במסלול אותו הם עברו לאורך המשחק על גבי מפה חיה. המשחק נועד למשפחות או לקבוצות. כאשר הניווט נעשה באופן עצמאי לפי המיקום שבוחרים בארץ וכמובן כל אחד בזמן שמתאים לו. (ישנם ניווטים שניתן לעשות גם בשעות החושך)

לקוח שמעוניין במשחק הניווט הסלולרי נכנס לאתר www.nivut.co.il, בוחר את המקום בארץ מבין עשרות אפשרויות: זיכרון יעקב, רמת הגולן, נווה צדק, יער בן שמן, ועוד, ורוכש ערכה. לאחר ההזמנה באתר, מקבלים למייל מפה, הנחיות וברקוד לסריקה באפליקציה. מאותו הרגע יכולים לצאת ולהתחיל לשחק ולנווט עם המשפחה באופן עצמאי באתר שנבחר בכל יום ובכל שעה שמתאימים מבלי שום צורך בהזמנת מקום או כל תיאום מראש.

משחק הניווט מזכיר קצת את משחקי סימני הדרך וחפש את המטמון שהיינו משחקים בתור ילדים, המשחק ידידותי למשתמש וקל לתפעול. משך הפעילות כשעה וחצי לניווט רגלי וכשלוש שעות לניווט רכוב. בכל משחק כשמונה נקודות\תחנות ובכל נקודה מספר חידות או משימות. מכשיר טלפון או טאבלט ראשי מובילים את המשחק ובנוסף, קיימת גם אפשרות של שיתוף מסך כך שכל משתתף יכול לצפות במסך שלו.

בין הפיתוחים הייחודיים באפליקציה הם סיכום המסלול אותו עברנו במשחק על גבי מפה חיה, טבלת סיכום שבה המשתתפים יכולים לראות את המיקום שלהם ביחס לשאר משתתפי המשחק, סרטון מזכרת של התמונות שצולמו במשימות במשחק וכלי התצפית במציאות רבודה שבו ניתן לזהות את הישובים ונקודות העניין החשובות בסביבה וכך כל המשפחה לומדת להכיר ולזהות מקומות בארץ ולא רק את הנקודה שבה בחרה לשחק.

משפחות שמטיילות ביחד יכולות להזמין כמה ערכות ולהתחרות ביניהן. המסלולים, למרות שנבחר אותו אתר הניווט, יהיו מעט שונים. בסוף המשחק יכנסו המשתתפים לטבלת דירוג כשהציון שיקבלו הינו שיקלול של קצב ההתקדמות וממספר השאלות שענו נכון- הטוב ביותר מנצח!

יש לאן - מנקים את הארץ וזוכים בפרסים (צילום: יח''צ)
יש לאן - מנקים את הארץ וזוכים בפרסים (צילום: יח''צ)

טיפ מאיתנו: לתת בכל תחנה לאחד מהילדים להוביל את המשימות. זה מטיל עליהם אחריות, תורם להם לתחושת בגרות ושסומכים עליהם, ובעידן טכנולוגי, אוריינטציה וכיוונים הם כישורים שחשובים להתפתחות ילדים, לחבר בין תמונה לשטח, ולהבין היכן נמצאים במרחב.

המשחק אגב אינו מיועד רק למשפחות והוא יכול לשמש כפעילות גיבוש לקבוצות וארגונים. הפעילות מתבצעת בצוותים קטנים המתחרים ביניהם תוך כדי ניווט סלולרי בשטח,  מענה על שאלות חשיבה וביצוע משימות הדורשות עבודת צוות קבוצתית וחשיבה יצירתית. עבור קבוצות גדולות ניתן להוסיף שאלות שהלקוח מחבר מה שרותם את המשתתפים למשחק ומכניס אליו אופן אישי.

"יש לאן" שעד היום השתמשו בו מעל ל-30,000 משתתפים היא חברה למשחקי ניווט סלולריים מקוריים ומאתגרים המיועדים לוועדי עובדים, חברות, נוער, בתי ספר ומשפחות. המשחק הייחודי שפיתחנו מאפשרת לתפעל אירועי ניווט מגבשים וחווייתיים בזמן אמת עם עד מאות משתתפים. במשחקי הניווט למשפחות השתתפו עד היום למעלה מ-5,000 משפחות בואו גם אתם לקחת חלק.

חפשו בגוגל "יש לאן משפחתי" | אתר: www.nivut.co.il |או היכנסו לעמוד הפייסבוק: יש לאן משחקי ניווט סלולרים