לפני כחצי שנה נשלל רישיונו של ד"ר אריה אבני לעסוק ברפואה, זאת לאחר שהשופט בדימוס אמנון שטרסנוב קבע כי "הינו שרלטן". למרות זאת, אבני ממשיך להטיף כנגד חיסונים, חרף התחלואה הגואה בווריאנט הדלתא בישראל ובעולם. הבוקר (ראשון) שוחח עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ברדיו 103FM ובמהרה הפך הדיון לעימות בין המגישים והאורח.

בפתח השיחה ציין ד"ר אבני כי הוא לא התחסן לקורונה, כפי שלא התחסן מעולם לשפעת, והסביר: "אני חושב בניגוד אליכם שאלוהים ברא את מערכת החיסון שלי ושלכם הכי טובה. גם כשיבוא המשיח זו תהיה מערכת חיסון שיכולה להתגבר על הכול. כל מה שאלוהים מבקש, שיהיו מספיק ויטמינים ומינרלים, שלא תאכל את זה ואת זה, וזה הכול". עוד אמר אבני כי הוא לא מושפע מאנשים אחרים. "אני גם רופא, כך שאני יודע את הנזקים של החיסונים", קבע. 

באשר להחלטה לשלול את רישיונו לעסוק ברפואה, אמר ד"ר אבני: "את התואר דוקטור קיבלתי מהדסה ירושלים או מהאוניברסיטה העברית, כך שהמסכנים במשרד הבריאות לא יכולים לפי חוק לקחת את התואר. האשימו אותי בהסתת העם לא לדווח על מחלת חום, לטפל בעזרת ויטמין D ו־C, ואבץ". בן כספית ציין ניסה לסתור את טענותיו של אבני ואמר לו: "עד לפני 100 שנה תוחלת החיים הייתה בין 40-30 ואין ויכוח בממסד הרפואי שמה שהזניק אותה לקידומת 7 ו־8 זה בין היתר המצאת החיסונים".

בתגובה לו, השיב אבני: "אני נולדתי לפני 73 שנים, כך שהחיסונים לא היו. מי שבן 85 היום, נולד לפני שהמציאו את החיסונים, כך שעבדו עליכם בעיניים". ד"ר אבני המשך בסערת רגשות: "למה אתה חי יותר? בגלל נייר טואלט, מים זורמים, ביוב, סבון, מכונת כביסה, מקרר זה מה שקידם את החיים".

באשר למספר המתים ברחבי העולם מנגיף קורונה, טען ד"ר אבני כי מדובר לא יותר מהמצאה: "אם הייתם הולכים לבית קברות ובודקים אם יש מגפה או אין, כל הקברנים היו אומרים שאין מגפה, כי מספר המתים בדיוק אותו דבר". אבני קבע: "עבדו עליכם בעיניים ועובדים עליכם בעיניים, האשם הגדול ביותר זה משרד הבריאות".

בן כספית לא הרפה, והשיב: "אני חייב לחלוק עליך, יש תמותה עודפת". אך אבני נותר בשלו, וטען: "מאז התחילו לתת חיסונים מתו אנשים בני 20 ו-30 בצורה אקספוננציאלית. אלו שקיבלו את החיסונים, מצבם יהיה גרוע בעוד שנה־שנתיים. כל החיות שקיבלו את החיסון מתו תוך 7 חודשים. הקורונה לא הולכת ודועכת, תראו מה יקרה בנובמבר-פברואר", והוסיף: "מאיפה המידע? מהתקשורת. הם מקבלים כסף. כשתשמור על הבריאות שלך לא תזדקק לחיסון, אין צורך בשום חיסון נקודה".

ינון מגל הצטרף לעימות, והטיח במרואיין: "אתה באופן שערורייתי מסכן את האנשים במה שאתה עושה, אתה לוקח לעצמך חירות לסכן חיים של אנשים אחרים". ד"ר אבני טען בתגובה: "אתה לא מכיר את ההיסטוריה של הרפואה, לכן אתה יכול לדבר דברים שהם מבחינת איוולת. קורונה היא בדיחה". מגל הזדעזע למשמע אוזניו, והבהיר: "מהבדיחה הזאת אנשים מתים. מהבדיחה הזאת מתים מיליוני אנשים, מי שבדיחה פה זה אתה. אתה בדיחה. מי שמת מהקורונה זה לא בדיחה".