טרגדיה בבני ברק: יולדת בת 21 נפטרה היום (רביעי) לאחר שעברה לידה שקטה בביתה. היולדת קרסה באופן פתאומי בבית החולים מעייני הישועה ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה, ככל הנראה בעקבות תסחיף. כמו כן נמסר כי היא לא סבלה ממחלות רקע. הודעה נמסרה למשרד הבריאות.

בשבוע שעבר יולדת בת 31 מתה בירושלים לאחר שמצבה התדרדר בעקבות מחלת השפעת, בה חלתה. היא אושפזה בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים במשך שבועיים, במהלכם נולד התינוק, כשהוא בריא. האישה הובאה לבית החולים לפני שבועיים לנוכח התדרדרות משמעותית של השפעת ממנה סבלה. עם אשפוזה עברה ניתוח קיסרי במהלכו נולד התינוק, ולאחריו היא הונשמה והורדמה בשל סיבוכים נשימתיים.

בחודש שעבר נפטרה אישה בת 35, אם לארבעה, שהגיעה לבית החולים הלל יפה לאחר שהתמוטטה בביתה שבוע וחצי לאחר שילדה. מבית החולים נמסר כי "למרות מאמצי החייאה כבירים, הן של צוות האמבולנס והן של הצוות בבית החולים, האחרון נאלץ לקבוע את מותה. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה. הודעה נמסרה למשרד הבריאות".

לפני כחצי שנה מתה יולדת בת 31 במהלך לידה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. מערכות גופה של האישה, שהייתה בשבוע ה-40 להיריונה, החלו לקרוס באופן מפתיע בשלב מוקדם של הלידה והיא הובהלה לחדר ניתוח כשמצבה הוגדר קריטי. צוות הרופאים חיבר אותה למכונת לב-ריאה, אך במהלך הלילה היא מתה. התינוקת יולדה בניתוח חירום כשמצבה הוגדר יציב.