מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור, נחמן אש, ביקר היום (חמישי) בבית הילדים של עמותת הצל ליבו של ילד. את פניו קיבלו ילדי העמותה והמתנדבים שלה, כמו גם אנשי הצוות הרפואי הלוקחים חלק בתכנית ההכשרה שלנו מזמביה, אתיופיה, הרשות הפלסטינית ועזה.

פרופסור אש שמח לפגוש את הילדים ואת צוות העמותה, והביע את מחויבותו להמשיך ולתמוך בעשייה ההומניטרית של עמותת הצל ליבו של ילד המסייעת לילדים מכל קצוות תבל כמו גם לילדים ישראלים מחולון, בת ים, דרום תל אביב ויפו. הביקור התקיים בשבוע בו העמותה מציינת 21 שנים לפטירתו של מייסד הצל ליבו של ילד ד"ר עמי כהן ז"ל. עמי היה רופא מנתח, מנהיג מעורר השראה ואדם חם ואוהב ועמותת הצל ליבו של ילד קיימת תודות לחזון, למסירות ולאנרגיה פורצת הדרך שלו.

פרופ' אש בבית הילדים של עמותת הצל ליבו של ילד (צילום: עמותת הצל ליבו של ילד)
פרופ' אש בבית הילדים של עמותת הצל ליבו של ילד (צילום: עמותת הצל ליבו של ילד)


פרופ' נחמן אש: "פגשתי היום ארגון עם עשייה אדירה ואני מצדיע לכולכם, בראש ובראשונה לצוות של וולפסון ולהנהלת המרכז שמוביל את הפעילות מזה למעלה מ 25 שנה. הצל ליבו של ילד הוא בראש ובראשונה ארגון של אנשים ואכן כה סמלי שאני מבקר כאן ביום השנה לפטירתו של ד"ר עמי כהן ז"ל ופוגש כאן אנשים רבים מכל קצוות תבל שממשיכים את דרכו ומיישמים את חזונו. משרד הבריאות מודה לעמותה על עשייתה לטובת ילדי ישראל והעולם ועל הקמת בי"ח לילדים מהמתקדמים ביותר במזה"ת בקמפוס של וולפסון".