הפרקליטות הגישה היום (ב') כתב אישום נגד שומר לשעבר בחוות "פארק הדייג" שליד אילת ונגד חברו. השניים מואשמים שסחטו את בעל החווה תוך איומים ודרשו ממנו 100 אלף שקלים, לאחר שהציתו את החווה ופגעו בעצמם. הנאשמים ניסו ליצור מצג שווא לפיו גורמים עברייניים ניסו לפגוע בחווה ותמורת הפסקת הפגיעה דרשו תשלום כספי.
 
כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד ערן צברי לבית משפט המחוזי בבאר שבע, הוגש נגד השומר לשעבר  אמיר שוויקי (23) וחברו יאסר עבד אל-בארי (22), תושבי העיר, שתוך איומים סחטו את הבעלים של החווה.
 
על פי כתב האישום, קשרו הנאשמים קשר והציתו בלילה במספר מוקדים שונים את הגדר ההיקפית של החווה העשויה מעץ, על מנת כאמור ליצור מצג שווא לפיו ניסו לפגוע בחווה. בהמשך, דקר עת עצמו אחד הנאשמים ברגל באמצעות סכין, יצר קשר עם בעל החווה ואמר לו כי נדקר בנסיבות עברייניות. לאחר מכן, דרשו הנאשמים מבעל החווה תשלום של 100 אלף שקלים תמורת הפסקת הפגיעה בחווה וסחטו אותו תוך שהם מאיימים להצית את החווה, את רכבו ולפגוע בו ובבני משפחתו.
 

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הצתה, סחיטה באיומים ומסירת ידיעה כוזבת. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם.