לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ג') כתב אישום נגד אילן אדנני (22), תושב ב"ש, שניסה לרצוח את מנהלו, בשל כעסו על פיטוריו מתפקידו כמנהל עבודה במפעל של חברת "עוף הנגב".
 
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ערן צברי, בתאריך 16/12/2014 פוטר הנאשם על ידי המתלונן מעבודתו במפעל "עוף הנגב", הסמוך לצומת גילת. בשל כעסו אודות פיטוריו, החליט הנאשם סמוך לאחר פיטוריו, לרצוח את המתלונן.
 
כשבועיים לאחר שפוטר,  הגיע הנאשם אל המפעל כשהוא מחזיק בבגדיו סכין יפנית, טיפס מעל לגדרות המפעל, ניגש אל עמדת רישום הנוכחות של המפעל הפועלת באמצעות זיהוי טביעת אצבע וכאשר הניח את אצבעו על החיישן בעמדה ונוכח לגלות כי החיישן לא מזהה את טביעת אצבעו, נטל הנאשם דלי מים ושפך אותו על החיישן כדי לוודא שלא ישארו סימני טביעת אצבעו על גבי המכשיר.
 

בהמשך, נטל הנאשם חלוק המשמש את עובדי המפעל במהלך העבודה, לבש אותו והמתלונן, אשר הבחין בו, הבהיר לו פעם נוספת כי הוא אינו רצוי עוד במפעל וכי עבודתו במפעל הסתיימה. מיד לאחר מכן ניגש הנאשם לשירותים במפעל, הוציא מבגדיו סכין, שלף את הלהב שלה, ניגש במהירות לחצר, התקרב אל המנהל אשר עמד כשגבו אל הנאשם ושיסף את גרונו.
 
מיד לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום ונתפס ע"י העובדים שהיו במקום, עד הגעת המשטרה למקום. המתלונן פונה באמבולנס במצב קשה לביה"ח "סורוקה".  
 כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין ועוד. הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.