המשטרה עצרה היום (חמישי) חשוד למעורבות ברצח הנער יוסף זוהר (13.5) הלילה בחולון. החשוד הוא צעיר בשנות ה-20 לחייו. ככל הנראה הרקע למקרה הוא סכסוך בין השניים. טרם נקבע מתי ייערך הדיון בהארכת מעצרו. 



במהלך הלילה עצרה המשטרה שלושה נערים בני 17-16 בחשד למעורבות ברצח, אולם הם שוחררו לביתם בתום חקירתם. 



בשעות הלילה התקבל דיווח על נער שמוטל ברחוב התנאים בשכונת ג'סי כהן בחולון. כוחות גודלים ממשטרת מרחב איילון הגיעו למקום ואיתרו קטין בן 13.5, כשהוא דקור בפלג גופו העליון וללא רוח חיים. פראמדיקים של מד"א, בראשות החובש אריק קוזניץ והפארמדיק דוד צירולניק, ניסו להציל את חייו של הקורבן וסיפרו: "כשהגענו למקום היה מוטל על המדרכה צעיר עם פצע מדמם באיזור הצוואר. הוא היה חסר נשימה, ללא דופק ומחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי בניסיון לעצור את הדימום ולמרות פעולות החייאה מתקדמות שביצענו בו, נאלצנו לצערנו לקבוע את מותו". 

במשפחתו של הקטין קיבלו את האירוע בשבר גדול. אביו, ירון, נשבר הבוקר בקול גדול לאחר שזיהה את גופת בנו: "כרגע אנחנו לא מסוגלים ולא יכולים לדבר. אנחנו המומים וכואבים. יש לי רק בקשה אחת, לקבור את הילד שלי שיהיה קרוב אליי בחולון אבל מקשים עליי מבחינה כלכלית, אני לא מסוגל לעמוד בדרישות של חברת קדישא, זה עכשיו הכי כואב והכי קשה מבחינתי".

בסביבתו של האב מספרים כי האירוע מוטט אותו נפשית. "הוא בוכה ללא הפסקה, מסרב להאמין. מדובר בבחור שחזר בתשובה, שנפל עליו אסון גדול והוא כל הזמן ממלמל 'מה עשיתי' ו'למה זה מגיע לי'".