הטרור מגיע גם לעיתונים בישראל? אתמול בלילה (רביעי) נשלח מייל אנונימי לעובדים בכירים במערכת עיתון הג'רוזלם פוסט, המאיים לפוצץ את בניין מערכת העיתון בירושלים. המייל שהגיע באנגלית משובשת, היה מופנה לעורך הראשי של העיתון וכלל דרישה להעביר שני מיליון דולרים במזומן למיקום ספציפי בבירה כדי להימנע מפיצוץ. 
הבוקר הודיע העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, סטיב לינדה, למשטרת ירושלים על האיום, וצוות החוקרים הגיע למשרדים של המערכת לסריקת האזור ותשאול העובדים שקיבלו את המייל. 
בנוסף, הגיעו מומחי פשעי אינטרנט כדי לעקוב אחר הדואר האלקטרוני במאמץ לאתר את מקורו. בעקבות האיום כוחות משטרה נפרסו במערכת העיתון בירושלים וגם במשרדי העיתון בתל אביב. לא ברור אם האיום היה קשור לאירועים בפריז ולפרסום הקריקטורה של מוחמד על השער של ה"שארלי הבדו".
 

סטיב לינדה, עורך העיתון מסר: "אנחנו מתייחסים לאיומים מסוג זה ברצינות רבה, אבל עם זאת לא ניתן לזה להרתיע אותנו. כעיתון פלורליסטי הנאמן לקוראיו, אנו מחויבים לחופש הביטוי ולפרסום מגוון דעות עבור הקוראים שלנו". רונית חסין הוכמן מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט מסרה כי היא מודה למשטרת ישראל על הטיפול היסודי והרציני בפרשה.