בכיר במועצה המקומית מג'דל כרום נעצר אמש (ראשון) בחשד לעבירות של מעילה, גניבה ממעביד, רישום כוזב במסמכי תאגיד, מרמה והפרת אמונים.


על פי החשד, במהלך השנים 2014-2009 עסק הבכיר בתחום הכספי של המועצה, ובין השאר טיפל בחובות הארנונה של תושבים בתחום אותה מועצה.

מהתלונה שהוגשה במפלג ההונאה של המחוז הצפוני במשטרה בפיקודו של רפ"ק עידו קליין, וכן מהחקירה הסמויה, עלה החשד לפיו אותו בכיר קיבל כספים במזומן מחייבי ארנונה ובמקום להפקידם בחשבון המועצה לכיסוי חובותיהם, שלשל את הכספים לכיסו.


במרבית המקרים דאג החשוד (49) שלא לבצע רישום של קבלת המזומנים בספרי המועצה וכך היה יכול להעביר את הכספים מחשבון אחד למשנהו לכאורה עד שהיה מביא למחיקת ההפקדה כביכול. בסופו של דבר כדי לא לעורר את חשדם של התושבים, היה נוהג למחוק את חובו של התושב באמצעות פעולות חשבוניות ורישומיות וזאת במטרה להעלים ראיות ולטשטש עקבות אחר מעשיו.

לדברי רפ"ק קליין, מדובר בחשד לכאורה לגניבה של כחצי מיליון שקלים מכספי המועצה כשהחשוד משתמש בשיטות שונות כדי למנוע עקבות של המזומנים שקיבל לידיו ואותם שלשל לכיסו הפרטי.

בחקירתו הראשונית בחר החשוד שלא להרחיב בפרטים ומעבר להכחשה כוללת שמר בחלק מהחקירה על זכות השתיקה ולא שיתף פעולה עם החוקרים.

היום הוא הובא לבית משפט השלום בעכו, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו.