מאז שנעדר דניאל מיניביצקי בשבת, 11 באוקטובר השנה, עורכת משפחתו מבצע חיפושים ארצי. אולם למשטרה ולחוקרים טרם התקבלה אינדיקציה היכן הוא ומה עלה בגורלו. במסגרת מאמצי המשפחה הוצבו השבוע קאפות- דמויות קרטון בדמותו ובגובהו של מיניביצקי במספר מקומות מרכזיים, כמו תחנת הרכבת ארלוזורוב בתל אביב ובתחנה המרכזית, מתחם ג'י בכפר סבא ובסינמה סיטי בראשון לציון.  

זוהי הפעם הראשונה בה נעשה שימוש בקאפות בדמות אדם לאיתור נעדרים. משפחתו של דניאל מיניביצקי שלא אותר למעלה משלושה חודשים, בטוחה כי החשיפה לציבור הרחב תביא למציאתו.
 
ורדה מיניביצקי, אימו של דניאל, התייחסה להפקת הפרסום ואמרה: "ברגע הראשון שראיתי אותו בדמותו הטבעית מחומר קשיח ויציב יוצא מבית הדפוס, עמדה לידי בחורה שחלפה במקום וראיתי שהאירו פניה, היה נראה שהיא הולכת לחבק אותו. באמצעותה נוכחתי לדעת עד כמה חשובה הצבתו בכל מיני מקומות בהם עוברים אלפי אנשים. זה דניאל שלנו, עם שתי גומות החן, עם החיוך המלא והשיניים הצחורות. חייבים למצוא אותו." 
 
כמו כן, המשפחה קוראת לציבור להיכנס לעמוד הפייסבוק "עזרו לנו למצוא את דניאל מיניביצקי" ולסייע במאמצי איתורו. פרס כספי על סך מאה אלף שקלים מוצע  למי שיביא מידע אודות מקום הימצאו.