מכה קשה למשטרה. תושב רעננה בן 40 המוכר היטב למשטרה, חוסל בשישי אחר הצהריים מפיצוץ של מטען אשר הוטמן מתחת לרכבו, שעה שעשה דרכו מחנות הירקות שבבעלותו יחד עם בתו בת ה-17 בתום יום העבודה. מדובר במי שאמור היה לשמש עד תביעה במשפטו של ראש ארגון הפשיעה אבי רוחן, בתיק של עבירות סחיטה ואיומים שמשפטו החל בחמישי האחרון.



למרות שבמשטרה מעריכים כי מדובר בחיסול מתוכנן על רקע התלונה שהגיש הקורבן במשטרה, נבחנת האפשרות לפיה גורם פלילי אחר ידע על היריבות בין הצדדים וניצל את המצב כדי לחסל אותו בגין חובות כספיים כביכול. בכל מקרה, חיסולו של המתלונן ועד התביעה המרכזי בתיק נגד רוחן, יש בו כדי להביא לזיכוי ולשחרורו של רוחן ממעצר, מה שעלול להצית  מחדש את מאבקי הכוחות בין ארגוני הפשיעה באזור המרכז.
 
סמוך לשעה 17.30 אחר הצהריים בשישי האחרון, אחרי שנעל הקורבן את חנות הירקות שבבעלותו בהוד השרון והחל לנסוע ברכבו כשלצידו ברכב בתו, נשמע פיצוץ מחריד אוזניים במכונית, כשהנהג כאמור נפגע באורח אנוש מעוצמת ההדף והפיצוץ. הצעירה שישבה לצידו נפצעה באורח קל למזלה ופונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.


למקום הגיעו כוחות גדולים של משטרה מתחנת כפר סבא בפיקודו של מפקד התחנה סנ"צ פרץ רצון, ממרחב השרון בפיקודו של מפקד מרחב השרון נצ"מ קובי שבתאי, מפקד מחוז המרכז במשטרה ניצב מוטי כץ ומאוחר יותר גם חוקרים מלהב 433 בראשותו של ניצב רוני ריטמן, שחקירת האירוע הוטלה על היאחב"ל המעורה בפרטים.

תחילתה של הפרשה לפני כשנה, בעת שהקורבן הגיש תלונה במשטרה נגד רוחן בגין עבירות של סחיטה ואיומים. מהחקירה שניהלה היחידה הארצית למאבק בפשעים חמורים ובינלאומיים (יאחב"ל) בלהב 433 במשטרה, עולה כי הקורבן לווה כ-350 אלף שקלים מבעל קיוסק הפועל בסמיכות לחנות הירקות שלו ובשלב מסוים לא עמד המנוח בכיסוי החוב.

רוחן הפעיל איומים לכאורה על הקורבן כדי שיסדיר את חובו ובאחת הפגישות עמו אף נחתך פצע מדמם באמת כף ידו תוך שהמיישם מזכיר את רוחן כמי שכעס על התנהגותו. הקורבן העביר שיקים לפקודת רוחן, אולם אחד השיקים חזר ורוחן הפעיל כלפיו שיטות של איומים לכאורה, כך נטען בכתב האישום שהוגש באוקטובר 2014.

הקורבן הגיש תלונה במשטרה אולם בשלב שאמור היה לשמש כעד תביעה - חוסל בפיצוץ מטען פלילי, כאמור. גורמים במשטרה מציינים כי "ברור שאנחנו מכירים את הטענות על היריבות בין הצדדים, אולם לא נסתכל רק 'מתחת לראדר' כמו שרוצים כדי לטשטש אותנו. מבחינתנו כל כיווני החקירה נבחנים בקפידה".