ניצב קובי כהן, מפקד מחוז ש"י, פנה היום (שבת) למפכ״ל המשטרה יוחנן דנינו וביקש לסיים את שירותו לאור הנסיבות שהובילו לחקירתו במח״ש בחשד לניצול מרות. לדבריו, "כמי ששירת 33 שנים במשטרה, וכמפקד היודע לקחת אחריות, הארגון והמשרתים בו יקרים לו ואין הוא חפץ ואף מצר על כך שהעיסוק בעניינו יפגע באופן כלשהו בהם״. 

המפכ"ל קיבל את בקשתו ואמר כי הוא מצר על הנסיבות בהן ניצב כהן מסיים את תפקידו אך הוא רואה הן בקבלת האחריות והן בצעד המשמעותי בהחלטה שקיבל הקצין בעקבותיה מהלך מתחייב. המפכ״ל הודה לניצב כהן על שירות מסור ומקצועי לאורך שנים, בהן ביצע שורה ארוכה  של תפקידים מבצעיים ומרכזיים במשטרת ישראל ובהן תרם רבות לארגון לציבור ולבטחון מדינת ישראל .
קודם לכן פורסם כי הוא הקצין הבכיר החשוד בניצול מרות וביחסים שאינם הולמים עם פקודה ששירתה תחתיו. ניצב כהן נחקר בחמישי האחרון במשך למעלה מ-9 שעות במחלקה לחקירות שוטרים שבפרקליטות מסר את גרסתו, הודה בחלק נכבד מהחשדות, שיתף פעולה עם החוקרים והשיב על כל שאלה. בסיום החקירה, לאחר היוועצות עם המפכ"ל רנ"צ יוחנן דנינו, סיכם על יציאתו לחופשה עד ליום שלישי הקרוב. 
חשוב להדגיש, עד כה השוטרת שבעניינה נחשד הניצב, לא הגישה תלונה במשטרה וכי הדברים עלו לפני כחודשיים בעקבות מידע שנמסר למח"ש ופנייה ראשונית אנונימית. כשבמהלך הבדיקה הצליחו חוקרי מח"ש להתחקות אחר הודעות בפייסבוק שבהן נחשפה הפרשה. 

באותן הודעות כתב בין היתר הניצב לשוטרת הצעירה כי היא חביבה בעיניו וכי אם היא תדע להיצמד אליו וליצור איתו קשר, הדבר יישא בתמורה מצידו לגבי עתידה במשטרה. כמו כן הציע לה להצטרף אליו למסע לפולין.  כאמור, ניצב כהן הודה שפעל בעניינה של השוטרת שלא על פי הכללים.