למרות המחאות, מכרה היום (שני) רשת "סטימצקי" את גליונות המגזין הצרפתי "שארלי הבדו" ברשת האינטרנט שלה, ובתוך 7 דקות נחטפו כל 550 הגליונות שהועמדו למכירה.


המכירה התאפשרה לאחר שבצהריים דחתה שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, ריבי למלשטריך-לטר, בקשה להוציא צו מניעה זמני נגד מכירת הגיליון שעל שערו מופיעה קריקטורה של הנביא מוחמד אוחז בשלט עליו נכתב "אני שארלי". מדובר בגיליון המיוחד שהודפס בצרפת לאחר הטבח במערכת השבועון. את העתירה הגישו שורה של ארגונים במגזר הערבי שטענו לפגיעה ברגשות הציבור המוסלמי בארץ.

רשת "סטימצקי" טענה בפני השופטת כי מדובר בכתב עת שנמכר באמצמעות האינטרנט בלבד ואשר אינו מוצב לעין כל בזירה הציבורית ומכאן שאין במכירה פגיעה ברשות הציבור. 


בהחלטתה קבעה השופטת: "עולה כי זכות התביעה הלכאורית בבקשה זו, כפי שנבחנה, קלושה במיוחד. נוכח מקבילית הכוחות - מ שוגבר משקלו של רכיב זה מ צטצמם משקל מאזן הכוחות ולפיכך אינני נעתרת לצרו הזמני המבוקש".

עוד הוסיפה השופטת כי אין מקום לטעון לפגיעה בסדר הציבורי וכי סטימצקי משמשת כצינור בלבד למכירת עיתונים וכתבי עת. עיתונים שכבר הופצו ונמכרו בעולם וניתנים להשגה ,הגם שלא באמצעות סטימצקי.

מיד לאחר תם הדיון נפתחה מכירת גליונות ה"שארלי הבדו" באתר האינטרנט של סטימצקי ובתוך 7 דקות בלבד אזלו כל הגליונות שהועמדו למכירה ובאתר הופיע באנר עם הכתובת: "המלאי אזל".

בתגובה נמסר מסטימצקי כי "רשת סטימצקי עוסקת בספרים ובתרבות ולא בפוליטיקה. סטימצקי היא הגוף היחיד שהביא את 'charlie hebdo' בחמש השנים האחרונות, היא זו שהביאה את המגזין המדובר והיא זאת שנלחמת גם היום על חופש הביטוי בישראל והחליטה לעשות זאת בשיקול דעת ומבלי לסכן את עובדיה".