מאות בני אדם ליוו אתמול (שבת) בערב למנוחת עולמים את אייל קראוס, בן השבע וחצי, אשר נדרס ביום שישי בצהריים למוות, סמוך לבית הספר בו למד בקרית שמונה.


הנהג אשר פגע באייל ז"ל, תושב כרמיאל בן 35, עוכב לחקירה ונסיבות התאונה נחקרות על ידי אגף התנועה במשטרת מחוז צפון. אייל ז"ל, תלמיד כיתה ב' בבית הספר הממלכתי-דתי "עוזיאל", הוא בנם של מיכל ונפתלי, מנהל אולפנת "דרכא" בקרית שמונה. מלבד הוריו ההמומים והכואבים, הותיר אחריו אייל גם חמישה אחים, שמוליק, אורי, דרור, אמיתי ונועה התינוקת.

האב נפתלי אמר אמש בדברי ההספד מעל קברו הטרי של בנו: "אייל שלי, הלכת מאיתנו פתאום. ילד מתוק עם עיניים כחולות. ילד שרק רצה להיות טוב ולעשות טוב. מיום שישי העולם שלנו נהפך. שבת קשה עברנו. אתמול בלילה עברתי ממיטה למיטה וספרתי ילד אחד ועוד ילד, 1, 2, 3, 4, 5. נשארו רק 5 ילדים... אייל שלי, הלכת מאיתנו מהר ואנחנו פשוט מתגעגעים... שה' ייתן לנו כח... אייל תראה כמה באו להיפרד ממך. תראה כמה אוהבים אותך וזה כל כך מגיע לך".


האם מיכל אמרה מעל קברו של בנה: "איך נפרדים מילד?! הגעגוע שורף אותי מבפנים... מלאך קטן שלי כמה אני רוצה לחבק ולהרגיש אותך... ילד עדין ורגיש שלי... תודה שלימדת אותי להיות רגישה יותר ולפתח את הסובלנות שלי... כמה חשוב היה לך להיות ילד טוב ושרק לא יכעסו עליך... ה' - תן לנו כוח לעמוד בניסיון הזה כי היום אנחנו רואים רק חושך".

בהוראת ראש העיר, ניסים מלכה, יקדישו היום (ראשון) כל בתי הספר בעיר, את השעה הראשונה של יום הלימודים לנושא זהירות בדרכים.