תאונת דרכים קשה היום (שלישי) בכביש 31 בדרום, באיזור צומת להבים.



אוטובוס ומשאית התנגשו וגרמו לפחות לשמונה הרוגים, נשים בשנות ה-50 לחייהן מהכפר ח'ורה ו-32 פצועים במהלך האירוע. אחד מהפצועים פונה באורח קשה, שניים בינוני ו-21 פונו במצב קל, השאר טופלו במקום. 


על פי החשד, בעת שהאוטובוס נסע על כביש 31, בסמוך לצומת להבים, הגיעה המשאית, שנסעה בנתיב שלה וכאן המשטרה חושדת כי הטרקטור בלט מהמשאית, דבר האסור על פי החוק. מדובר בטרקטור חקלאי עם קלטרת (כלי חקלאי המיועד לעיבוד שכבת הקרקע העליונה של השדה) שגילח את הדופן של האוטובוס.

המשאית נשאה טרקטור ומסיבה שעדיין לא ברורה, התנתק הכלי הכבד ומעך את החלק האחורי של האוטובוס. מדובר באוטובוס של אנשים שחזרו מירושלים, שם השתתפו בתפילה במסגד אל אקצה.

התאונה אירעה בסביבות השעה 14:20. דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי: "בשעה 14:25 נמסר למד"א מרחב נגב על תאונה קשה מאוד בין אוטובוס, משאית וטרקטור סמוך לצומת להבים לכיוון שוקת". 

אלעד לוי, מתנדב איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה מאוד - אוטובוס שנפגע ממשאית שהבילה טרקטור ובעקבות כך חלק מנוסעי האוטובוס נהרגו במקום כתוצאה מאופי הפגיעה הקשה, יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו טיפול ראשוני למספר נפגעים נוספים שהיו בהכרה".