דומינו הניצבים: במשטרה כבר לא יודעים איך להרים את הראש. ניצב נוסף מפקד באחד המחוזות נחקר היום (רביעי) במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות כחשוד בהטרדה מינית, תוך ניצול יחסי מרות,  של מספר שוטרות המשרתות תחת פיקודו. 
 
מדובר בקצין מוערך בסך הכל שלפני מספר שנים הסתבך על פי החשד בביטול דוח בגין תאונת דרכים שבה היה מעורב עם הניידת המשטרתית.
 
כפי שציינו לפני מספר ימים, נודע כי החקירה הגלויה התבשלה בסופו של דבר לאחר חודשים של בדיקה וחקירה סמויה שהתנהלה במח"ש עד אשר החוקרים הצליחו להגיע אל מספר שוטרות שרק בימים האחרונים נתנו את אישורן להתלונן ולמסור עדות כנגד הקצין הבכיר.
לפני כשלושה חודשים הגיע לידי מח"ש מידע אודות הניצב שממנו עלה החשד לפיו הטריד הקצין הבכיר מספר פקודות ששירתו תחתיו הן באמירות בוטות הנושאות אופי מיני והן בהודעות ששלח אל חלק מהן.
 
עם קבלת המידע החלו במח"ש בבדיקת הפרטים אולם התקשו להגיע אל השוטרות שכן המידע לא כלל פרטים מזהים שלהן.
 
רק לאחרונה ככל הנראה בשל ריבוי התלונות ומצעד הניצבים שפסעו במסדרונות מח"ש הצליחו חוקרי מח"ש להיחשף לזהותן של הקורבנות או לפחות חלק מהן והן נתבקשו למסור את גרסתן בעניין.
 
בימים האחרונים הביעו השוטרות את הסכמתן למסור תלונה ועדות כנגד הקצין הבכיר שכאמור בעקבות הממצאים והראיות שעלו מהחקירה זומן אתמול לחקירה תחת אזהרה.
 
הניצב האחרון מצטרף אל רשימה לא מבוטלת של ניצבים וקציני משטרה בכירים שנחקרו לאחרונה בחשדות דומים וביניהם סמפכ"ל המשטרה ניצב ניסים מור שגם פוטר על ידי המפכ"ל, ניצב קובי כהן, מפקד מחוז ש"י שפרש מהמשטרה, ניצב ניסו שחם, ממ"ז ירושלים שעניינו מתנהל בבית המשפט לאחר שהודח מהמשטרה, ניצב אורי בר לב, ממ"ז דרום לשעבר שהתפטר מהמשטרה, קצין בכיר בתפקיד מפקד תחנה בדרום שנחקר רק אתמול תחת אזהרה בגין עבירות דומות וכן שני ניצבים שהחליטו לפרוש מתפקידם ומהמשטרה כברונו שטיין ממ"ז מרכז שביקר בביתו של עו"ד רונאל פישר המסובך בחקירות מח"ש וכן ניצב יוסי פריינטה, ממ"ז ירושלים לשעבר שפרש גם הוא מהמשטרה.