מפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי, סגנו, תנ״צ עמר פרץ, וקצינים בכירים במחוז הדרומי עורכים בשעה זו ביקורי תנחומים אצל שמונה משפחות ההרוגות הבדואיות בתאונה הקשה בכביש 31.

מפקד המחוז התקבל בסוכת האבלים של משפחת אל-עסיבי, שוחח עם בני המשפחה ואמר: ״אנחנו פה בשביל לנחם ולהביע הזדהות. כולנו גרים באותו אזור, באותה מדינה והצער של אחד הוא הצער של האחר. אנחנו מוכנים לכל סיוע שהתושבים צריכים״.
בנה של המנוחה, פרהוד אל-עסיבי, הודה למפקד המחוז על השתתפותו בצער, והדגיש: ״קצינת הנפגעים של המשטרה והבוחן ליוו אותנו, תמכו ואני רוצה להעביר להם את תודתי על הסיוע״.

הבן הבכור עלי אל-עסיבי, ששכל את בתו, אחיו וכעת גם את אמו, אמר למפקד המחוז: ״אני מקווה שזו התאונה האחרונה וילמדו לקח, וליישם את המסקנות כך שלא יהיו יותר תאונות באף מקום בארץ״.

בתאונה הקשה נהרגו שמונה נשים מהכפר חורה לאחר שטרקטור שחרג מהמשאית פגע בצידו השמאלי של האוטובוס.

מעצרו של נהג המשאית סאלם אבו ע'אנם, תושב רמלה, הוארך עד יום שישי. לאחר מכן ישוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים. הנהג חשוד בגרימת מוות ברשלנות. הסניגורים של החשוד עו"ד שי גלעד ויאיר גרוס אמרו כי מרשם נהג בהתאם לחוקי התנועה וכדין. שופט בית משפט השלום בבאר שבע דורון אמיר הורה על הארכת מעצרו ולאחר מכן לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.