במקביל למחאה הקשה של עובדי מפעל תרכובות ברום, שהחלה בתחילת חודש פברואר, צפויים מאות עובדים חדשים להתחיל בקרוב לעבוד בפארק האקו תעשייתי נאות חובב, כך נמסר מהמועצה המקומית תעשייתית.



חלק מהמפעלים החדשים כבר נמצאים בתקופת הרצה, וחלקם בשלבי בנייה ותכנון מתקדם. החדשות על הקמת המפעלים מגיעות, כאמור, במקביל למחאה הקשה של עובדי מפעל תרכובות ברום, כנגד תוכנית ההתייעלות ופיטורי העובדים שמובילה הנהלת כי"ל. העובדים החדשים יגויסו למספר מפעלים ברחבי הפארק, וביניהם מפעל של חברת "אלקון" לטיפול בבוצות, שצפוי להיפתח עוד השנה, ויעסיק קרוב ל-100 עובדים חדשים בנגב.



העובדים החדשים יצטרפו לעשרות עובדים שכבר החלו לעבוד באתר החדש של חברת "גלובוס", שהחל לפעול בשבועות האחרונים בנאות חובב. בשבועות הקרובים תחל גם הפעלת תחנת הכוח של חברת "אדל-טק", שמבוססת על גז טבעי ושתשמש מקור תעסוקה נוסף בפארק. כמו כן, מפעל "עוף עוז", שעבודות הפיתוח להקמתו הושלמו, צפוי להעסיק גם הוא כ-20 עובדים חדשים. במקביל נמצאים בהקמה מפעלים חדשים נוספים ובהם "אספלט דרום" ואתר קומפוסט חדש.



מנכ"ל המועצה, אמנון בן דהן, עדכן כי לצד מפעלים אלה, תחל המועצה בקרוב בעבודות פיתוח להכשרת שטח של כ-400 דונמים עבור עשרות מפעלים חדשים, שיגיעו לפארק במסגרת הליך של מכרז לשיווק קרקעות של רשות מקרקעי ישראל.