אדם חרדי נפגע (ראשון) באורח בינוני כתוצאה מדקירה בפלג גופו העליון, באזור כיכר ספרא בירושלים. חובשים ופראדמיקים של מד"א, טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית החולים שערי צדק, כשהוא בהכרה מלאה.



הדוקר, ככל הנראה שוהה בלתי חוקי בן 18, נעצר על ידי מאבטח של העירייה שהחזיק בו עד להגעת השוטרים, שמעבירים אותו לחקירה.



ד"ר אריה יפה, פרמדיק מתנדב של איחוד הצלה, מסר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר בבטנו וקיבל טיפול ראשוני ממתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה לאחר טיפול רפואי ראשוני הדקור פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא בהכרה ובמצב יציב".



ראש העיר ירושלים, ניר ברקת שבדיוק היה באזור, סיפר: "נסעתי עם הרכב סמוך לכיכר צה"ל, כשפתאום הצוות שלי ראה בסמוך אלינו מחבל עם סכין, קפצתי יחד עם המאבטח שלי מהאוטו, הוא שלף עליו את הנשק ותפסנו יחד את המחבל עד להגעת המשטרה ומיד טיפלנו בפצוע שלשמחתנו נפצע קל".


פיגוע הדקירה האחרון בישראל היה לפני כחודש, אז צעיר פלסטיני חמוש בסכין דקר נוסעים בקו אוטובוס 40, שעשה את דרכו מבת ים לתל אביב. ארבעה אנשים נפצעו באורח קשה, מתוכם שניים שהיו בסכנת חיים.

שבוע לפני כן, שני שוטרים נדקרו בסמוך לשער האריות בעיר העתיקה בירושלים. מצבם של השניים היה קל. הדוקר נמלט וכוחות גדולים ביצעו סריקות במקום. פצוע אחד, בן 19, נדקר בצווארו, בעוד שהשוטר השני, בן 35, נדקר בידו.