שנתיים לאחר הרצח המזעזע, גזר היום (שני) בית המשפט המחוזי בבאר שבע שני מאסרי עולם מצטברים על יבגני בגץ, תושב באר שבע בן 25, שהורשע ברצח אשתו והמאהב שלה.


בני הזוג בגץ היו נשואים חמש שנים, שבמהלכן נפרדו פעמים רבות. גלינה גילתה לבעלה על הרומן שיש לה עם הספר שלושה חודשים לפני הרצח.
מכתב האישום ומתמלולי החקירות עולה, כי ב-6 בדצמבר 2012 גלינה אמרה לבעלה שהיא הולכת לראיון עבודה ושישמור על שני ילדיהם. בין השניים פרץ ויכוח ובסופו של דבר גלינה יצאה מהבית. יבגני, מאבטח לשעבר במוסדות חינוך, לקח את שני ילדיו לבית אמו והלך לכיוון המספרה של רוסלן זכרוב שנמצאת ברחוב מצדה בבאר שבע. הוא הבחין בה נכנסת למספרה ובספר סוגר את הדלת והתריסים. הוא המתין לשעת כושר כדי לחסל חשבונות עם השניים. 


הוא תיעד בטלפון הסוללרי שלו את המספרה סגורה וכעבור שעה פתח הספר את התריסים והבחין באשתו גלינה ובספר יוצאים מתוכה. הוא  נעמד מול השניים, שלף את אקדחו וירה בשניהם למוות: תשעה כדורים בספר וארבעה באשתו. בגץ שחזר את הרצח ואמר שעשה זאת כנקמה על כך שאשתו בגדה בו ושלא יכול היה לשאת את הבושה ממעשיה.

בית המשפט, בראשות אב בית הדין השופט ברוך אזולאי, פסק את הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק לילדי המנוח ולילדי המנוחה באופן הבא: לכל אחד משני ילדיה הקטינים של המנוחה ובנו ובתו של המנוח - פיצוי בסך של  258,000 שקל; לבת זוגו של המנוח אלה זכרוב סך של 100,000 שקל.

"הטלת עונשים מצטברים כאשר מדובר ברצח שני קורבנות, מתחייבת והכרחית על מנת לבטא את הפגיעה הנוראית שיש בכל מעשה רצח שקיפח חיים, וכדי להוקיע את הזוועה שיש ברצח שני בני אדם", נכתב בפסק הדין.

"נסיבות ביצוע מעשי הרצח שבפנינו מלמדות על כך שהמחשבה על ביצוע המעשה נפשע חלפה במוחו של הנאשם כבר חודשים קודם לכן; כי כבר בשלב בו יצא מן הבית מצויד באקדח חשב על אפשרות שיעשה בו שימוש; כאשר הגיע למקום וראה את המנוחים בתוך המספרה ארב להם; ובצאתם ללא אומר ירה בשניהם למוות". 

עוד הוסיף הרכב השופטים, כי "ביצוע שני מעשי רצח בקור רוח, כאשר הנאשם דאג לכך שהוא עצמו לא יפגע כשהמשטרה תגיע לזירה, ולא הביע חרטה על רצח אם ילדיו אותם הותיר יתומים מאם, מחייבים אף הם השתת מאסרי עולם מצטברים".